quincy rr

Gestart door GTKlaas, augustus 03, 2016, 20:04:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Om toch weer eens wat te laten zien hierbij een foto van de module waar ik mee bezig ben.

de bak is 220 bij 50 centimeter. In tegenstelling tot wat ik schreef bij mijn introductie heb ik toch gekozen om wat terug in de tijd te gaan. Vandaar ook de shay. Links boven moet de zagerij komen en rechts de lokloods met draaischijf. De draaischijf is van Fleischmann.   

Het blijft lastig voor mij om een foto eraan te plakken  :'(

Gaat toch goed zo met de bijlage functie , zo doe ik het ook.
Als de foto maar niet groter is dan 1024 x768 gaat het uitstekend.

Btw , lekker bezig.

Ton
Erare humanum est


Het word wat ziet er goed uit .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: GTKlaas op augustus 03, 2016, 20:21:05
Het blijft lastig voor mij om een foto eraan te plakken  :'(

Is toch goed gelukt Klaas ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

In mijn bouw heb ik tegen de rotswand hout aangebracht tegen vallend gesteente. Ik ben er niet helemaal gelukkig mee. Ik zie op afbeeldingen dwarsliggers waarvan het lijkt dat die inde rotswand zijn geslagen. Vraag is of ik het wat moet aanpassen.?

Ik vind het een beetje raar uit zien , ik zou eerst de planken op een gladde ondergrond leggen en dan er op om de paar cm een pal zetten zo kun je ze dan mooi voor de wand zetten .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Meestal zetten ze dat soort barriers vast in de rots met lange ankerbouten.
Dus je verwacht NBW's op de verticale balken.
Zoals ze nu staan gaan ze, in het echt, plat bij de eerste de beste rockfall.

Ton
Erare humanum est

Bedankt voor jullie reacties. Ik was er ook al niet gelukkig mee. Ik ben nog even aan het zoeken gegaan en weet nu dat voor bescherming van de rails etc. timber gribbers worden gebruikt.
hierbij worden houten palen( destijds) in de wand gedreven waar haaks balken op liggen. Deze worden opgevuld met gesteente waardoor de rails en andere spoorelementen beschermd worden.

Zoals ik hem nu gemaakt heb.

Ziet er goed uit .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

dat lijkt er meer op.

Ton
Erare humanum est

Inmiddels wat aan de bleekheid gedaan en evens wat gewerkt aan de stortkokers voor de mijn. Lekker zo'n dagje knutselen.