Canyon Diablo

Gestart door ger deguelle, juni 25, 2016, 17:59:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spannend.

Ton
Erare humanum est

Ja ik moet morgen ff naar Hornbach voor slagmoeren voor de draadijzer op de ondergrond vast te zetten dan kan ik hem beter vastzetten en afstellen gezien op youtube
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op juli 03, 2016, 20:13:44
Ja ik moet morgen ff naar Hornbach voor slagmoeren voor de draadijzer op de ondergrond vast te zetten dan kan ik hem beter vastzetten en afstellen gezien op youtube

Heb je wel slagmoeren nodig Ger?
Een ring en een moer onder en boven de plaat, en je draadeinden zitten muurvast.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op juli 03, 2016, 20:44:40
Citaat van: ger deguelle op juli 03, 2016, 20:13:44
Ja ik moet morgen ff naar Hornbach voor slagmoeren voor de draadijzer op de ondergrond vast te zetten dan kan ik hem beter vastzetten en afstellen gezien op youtube

Heb je wel slagmoeren nodig Ger?
Een ring en een moer onder en boven de plaat, en je draadeinden zitten muurvast.

ja de draadstangen zijn te kort hier voor ik heb net een cm over   ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op juli 03, 2016, 20:53:44
Citaat van: Gerard Wassink op juli 03, 2016, 20:44:40
Citaat van: ger deguelle op juli 03, 2016, 20:13:44
Ja ik moet morgen ff naar Hornbach voor slagmoeren voor de draadijzer op de ondergrond vast te zetten dan kan ik hem beter vastzetten en afstellen gezien op youtube

Heb je wel slagmoeren nodig Ger?
Een ring en een moer onder en boven de plaat, en je draadeinden zitten muurvast.

ja de draadstangen zijn te kort hier voor ik heb net een cm over   ;)

Ah, vandaar...  :D
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: ger deguelle op juli 03, 2016, 20:13:44
Ja ik moet morgen ff naar Hornbach voor slagmoeren voor de draadijzer op de ondergrond vast te zetten dan kan ik hem beter vastzetten en afstellen gezien op youtube

Beter is het om van die draadbussen te gebruiken die je in de plaat kan schroeven. Lijkt mij steviger.

JohnT

Citaat van: JohnT op juli 04, 2016, 09:25:15
Citaat van: ger deguelle op juli 03, 2016, 20:13:44
Ja ik moet morgen ff naar Hornbach voor slagmoeren voor de draadijzer op de ondergrond vast te zetten dan kan ik hem beter vastzetten en afstellen gezien op youtube

Beter is het om van die draadbussen te gebruiken die je in de plaat kan schroeven. Lijkt mij steviger.

JohnT

Ik kom net terug met inslagmoeren  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: JohnT op juli 04, 2016, 09:28:53
Jammer, omruilen.

JohnT

Dat gaat hem niet worden ben kapot nu van dat stuk fietsen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo dat was het weer voor boven ik heb het weer gehad en die inslagmoeren was het heb ze maar onder een plaatje geschroefd zitten nu muur vast morgen een kruismaken voor de andere draadstangen op vast te maken .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

TGerV   ;D , rustig aan Ger
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op juli 04, 2016, 21:04:29
TGerV   ;D , rustig aan Ger

Voor mijn doen sta ik stil maar moet naar mijn lichaam luisteren
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo van morgen het laatste kruis gemaakt dat alle draad stangen goed stevig staan op de ondergrond en dat werkt heel goed daarna heb ik Claudia aan het werk gezet om de bouten naar beneden te draaien lachen gieren brullen  ;D
Maar de helix staat heb er een over maar deze kan ik gebruiken voor een mal voor onder de schaduw station de eerste bocht te maken en boven het zelfde , maar nu komt de fijn afstelling van de helix maar zit al goed in de richting met de app wat ik op de telefoon heb .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

juli 05, 2016, 12:58:17 #58 Last Edit: juli 05, 2016, 13:01:15 by dutchbuilder
WOW Ger , indrukwekkend in het echt.
We zijn inmiddels al bij tekening 6a.

Ton
Erare humanum est

Zit deze poot niet in de weg?

Ton
Erare humanum est