Canyon Diablo

Gestart door ger deguelle, juni 25, 2016, 17:59:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juni 25, 2016, 17:59:11 Last Edit: november 21, 2016, 22:35:17 by ger deguelle
Omdat ik niet weet hoe ik onder verder moet  dan ff wat anders zo ben ik op de kamer eens gaan bekijken hoe ik het wil hebben ,onder het grote gedeelte komt een werk plek waar ik kan programmeren en een test track kan maken .

Het word een gewone rondje met een thema runderen tijdsperk weet ik nog niet maar niet te modern denk ik zo ,weet ook niet welke naam ik ga gebruiken hier voor .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

juni 25, 2016, 19:44:31 #1 Last Edit: juni 25, 2016, 19:46:02 by dutchbuilder
Hum , is die naam niet een persoonlijk iets?
Maar als je erom vraagt , The Rawhide & Bonanza RR met als plaatsje , High Chapperal.
Dan heb je gelijk drie western televisie series.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op juni 25, 2016, 19:44:31
Hum , is die naam niet een persoonlijk iets?
Maar als je erom vraagt , The Rawhide & Bonanza RR met als plaatsje , High Chapperal.
Dan heb je gelijk drie western televisie series.

Ton

DE naam Bonanza ken ik maar de rest is voor mijn tijd denk ik en de naam voor de layout daar kom ik nog wel op maar eerst zoeken naar een mooi voorbeeld van een layout .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je zou ook kunnen gaan voor de OK CORAL

Ik heb je kamer ff in anyrail 6 getekend.
Als de file wil hebben om mee te spelen stuur ik hem wel via skype naar je toe.

Ton
Erare humanum est

Ziet er goed uit ton ik zaal wel denk ik niet alles zo recht leggen een beetje meer kronkelingen er in en hier en daar een wissel voor koeien te laden .
En moet wat bedenken op het grote gedeelte .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op juni 25, 2016, 23:34:04
Ziet er goed uit ton ik zaal wel denk ik niet alles zo recht leggen een beetje meer kronkelingen er in en hier en daar een wissel voor koeien te laden .
En moet wat bedenken op het grote gedeelte .
Dat was alleen maar om te kijken wat er paste , dat kan je zelf aanpassen in het programma.
Ik heb roco rails gebruikt maar jij kan natuurlijk een ander merk kiezen.
Deze is leeg.

Ton

Erare humanum est

Wie kan me helpen met suggesties of zoekopdrachten waar mooie voorbeelden op staan of een link over het transport van cows met een farm .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

zoek eens op cattle of livestock.

Ton
Erare humanum est

juni 27, 2016, 09:20:35 #9 Last Edit: juni 27, 2016, 09:22:09 by JohnT
Citaat van: ger deguelle op juni 25, 2016, 19:58:16

DE naam Bonanza ken ik maar de rest is voor mijn tijd denk ik en de naam voor de layout daar kom ik nog wel op maar eerst zoeken naar een mooi voorbeeld van een layout .

Ha ha, zegt dat iets over jou of over Ton zijn leeftijd.

JohnT

Wat is leeftijd wij spelen met treintjes  ;)

Ik zoek me rot naar een stadje of dorp waar ze in de jaren 60/70 de runderen op de trein zetten of een gebied waar ze veel runderen hadden voor de slacht .
Ik wil namelijk aan de kant van de deur een voorstad maken en de rest landschap met een runderfarm .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Voor mijn baan boven ga ik de volgende maatschappij rijden : Santa - Fe
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo het begin is er voor mijn nieuwe layout:

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

juni 28, 2016, 21:51:29 #14 Last Edit: juni 28, 2016, 21:54:49 by dutchbuilder
Na een serie stevige Skype brainstormsessies de afgelopen dagen zijn Ger en ik tot het volgende baan-ontwerp gekomen.
Is toch wel leuk dat live ontwerpen.
Ton
Erare humanum est