ff voorstellen

Gestart door Husky1963, januari 22, 2016, 10:01:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goedemorgen,
ben Frans,hier verzeild door n kennis van me,Moonlight,heb zelf H),en ben na jaren verzamelen,nu eindelijk eens begonnen met t langzaam opbouwen van n baan,moet n fantasy van berg/woestenij worden,hoofdzakelijk met UP modellen,maar ook met ATSF.
hoop op voldoende hulp hiero,om t eindelijk eens t n goed resultaat te brengen

Welkom Frans. Voor hulp hoef je alleen maar de vraag te stellen!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Welkom Frans weer iemand in N scale veel plezier hier .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

hoi Frans
welkom
toch maar ook hier verschenen.
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Welkom Frans, veel plezier hier!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Was al n paar maal op de site geweest en was overdonderd van sommige handigheden,ook de vaardigheden van enkele leden op t gebied van scenery en toebehoren sprak me aan,geen poeha,normaal doen,en dat bevalt me uiterst.

En meteen maar n rectificatie heb H0,geen N of zoiets dergelijks,is me toch iets te klein

Citaat van: Husky1963 op januari 22, 2016, 13:50:57
Was al n paar maal op de site geweest en was overdonderd van sommige handigheden,ook de vaardigheden van enkele leden op t gebied van scenery en toebehoren sprak me aan,geen poeha,normaal doen,en dat bevalt me uiterst.

En meteen maar n rectificatie heb H0,geen N of zoiets dergelijks,is me toch iets te klein

:-[ :-X
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Welkom Frans , het is goed toeven hier.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


ook van mij een hartelijk welkom.

Ton
Erare humanum est


Hoi Frans, ook van mij een warm welkom op de site.
Je vindt hier genoeg gehoor en inspiratie voor het opbouwen van je vaste of modulaire baan.
Over inspiratie gesproken, op komende Ontraxx staat Gerrit Schoenmaker (en ik ben daarbij) met zijn Santa Fé baan, genoeg om woestijnideeen op te doen.
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.