Rozeburg & Waterway RR

Gestart door dutchbuilder, mei 08, 2012, 15:17:15

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: usronald op november 23, 2013, 22:22:10
Toppertje! :) ;)

Ditto, en ik laat het tje weg, Topper.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: dutchbuilder op november 23, 2013, 12:49:42
klinkt goed John , waar haal jij die decoder vandaan?

Ton

Ik bestel ze bij Inexspoor, is wel wat duurder maar in de regel heb je ze sneller. Anders via Ebay. Bij Inexspoor moet je wel opletten. Hij hanteerd twee prijzen. ??n met gerantiebemiddeling en zonder zit een verchil in van ?15.00 dacht ik. Ik ga altijd voor de optie zonder garantiebemiddeling opsturen kan ik zelf ook bij een eventueel deffect. Digitrax hanteerd trouwens een z.g no nonsens garantie als het ding kapot is ook als je hem zelf kortsluit o.i.d wordt het artikel vervangen of gerepareerd.

JohnT

november 24, 2013, 09:38:14 #872 Last Edit: november 24, 2013, 09:40:28 by JohnT
Citaat van: johnlostcreek op november 23, 2013, 13:59:30

Hi John,

Wat heb je nodig om de geluiden in zo een digitrax decoder te zetten ??

Gr John

De PR3, dit is een computer interface. Behalve het uploaden van geluiden in je decoder kun je er ook je baan digtaal mee bedienen met Koploper of andere treinbesturingsoftware. De PR3 wordt ook gebruikt om je Digitraxt producten te updaten met firmware. Dus meerdere functies in ??n apparaat in tegenstelling tot de loksoundprogrammer van ESU. Hier kun je alleen geluiden mee uploaden verder niks.

JohnT

Wat ik lees is dat de pr3 is vervangen door de pr3xtra.
http://www.digitrax.com/products/computer-control/pr3xtra/

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op november 24, 2013, 10:36:04
Wat ik lees is dat de pr3 is vervangen door de pr3xtra.
http://www.digitrax.com/products/computer-control/pr3xtra/

Ton

Weet alleen niet wat het verschil is, als er die al is.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: JohnT op november 24, 2013, 14:05:28
Bij de Xtra zit een adapter bij de oude versie moet je die zelf regelen, maximaal 18 volt.

JohnT

En die adapter moet geschikt zijn voor 220, ik heb er volgens mij niet eens een adapter aan verbonden, maar weet ik niet zeker.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik was toch niet van plan om zo'n ding te kopen voor een paar decodertjes.
Ik weet niet eens of ik het verder kan gebruiken bij mijn Lenz....

En als ik een redelijk bod krijg op deze diesel dan mag de nieuwe eigenaar er zelf ??n inbouwen.
Ander hou ik hem zelf en dan word het een ander verhaal.
Ik ben gewend aan Soundtraxx en heb geen ervaring met andere merken geluidsdecoders.

Ton
Erare humanum est

Ton, wat moet die ongeveer gaan kosten?
Wel compleet, met geluid en zo!
Want daar heb ik helemaal geen verstand van.
Hans, liefhebber On30 + H0

Sorry Hans , zonder geluid.
Doe een bod via email.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: Janbouli op november 24, 2013, 14:28:06

En die adapter moet geschikt zijn voor 220, ik heb er volgens mij niet eens een adapter aan verbonden, maar weet ik niet zeker.

Ja gewoon een voeding die max 18 volt levert. Bij mijn Zypher centrale zat er ??n die behoorlijk universeel is. De stekker maakt het verschil. Heb je zo'n Amerikaanse stekker dan werkt die op 110 volt en doe je er een Nederlandse stekker aan dan werkt hij op 230 volt. Voor de PR3 heb ik er ??n bij de tweedehandsshop gescoord.

JohnT

Het dieseltje is gekrompen!!!!
Als basis heb ik een Davenport genomen.

Ton
Erare humanum est

Leuk! :) Al vind ik die Davenport onderstellen niks.... maar goed, da's persoonlijk.

Lekker bezig met d dieseltjes!
Ook dit wordt weer 'n mooi object, Ton.
Ik heb in het verleden ook ?n aantal dieseltjes aangepast aan mijn wensen.
Leuk werk om te doen!
Hans, liefhebber On30 + H0

Hi Ton, helemaal in de diesel(tje)s  ;). Het begint op lopende band werk te lijken.

Trouwens die Davenportjes lopen gemiddeld erg mooi. Wel wat kleine wieltjes. Als je puntstuk voeding hebt op de wissels zijn het probleemloze kruipertjes.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn