Bibliotheek

Gestart door JohnT, juni 13, 2012, 08:29:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat vinden jullie van een bibliotheek met trucks & tip.

Goed idee, doen.
3 (37.5%)
Wel aardig maar ik vind ze zo ook wel.
2 (25%)
Niet nodig.
3 (37.5%)
Geen mening.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: juni 28, 2012, 08:29:14

Ik denk hierbij aan een artikelen databank zoiets als op BNL-forum. Hierin verzameld de trucks,tips en idee?n die hier en op de website geplaatst  worden. Op deze manier kun je deze makkelijker terug vinden.

Nu is de situatie zo dat er best wel goede idee?n e.d. in he forum verstopt zitten en je deze bij toeval of met zoeken op trefwoord tegen kunt komen.

In een bibliotheek vind je ze gesorteerd op categorie.

JohnT

Deze stemming is gesloten, er hebben 8 mensen gestemd valt mij wat tegen van de ruim veertig geregistreerde bezoekers(sters).

3 zijn er voor en 3 vinden het niet nodig. 2 stemmen vonden het wel aardig maar ook niet echt noodzakelijk. Hieruit trek ik de conclusie dat er geen behoefte is aan een bibliotheek met tips en trucks

JohnT


Was er een stemming???!
Niets van gemerkt!
Ton
Erare humanum est


Klopt Jon, alleen als je dan dat "nieuw bericht" aanklikt zie je bovenin net niet de poll.... ik had wel je bibliotheekvoorstel gezien maar zeker niet die poll die er bij hoorde. Volgende keer even in het bericht zelf zetten zodat iedereen dat ook ziet. Uiteindelijk is dat wat je met een poll toch graag wilt? ;)

Voor zover ik het kon zien en volgens de instellingen was de poll gewoon te zien alleen de score pas nadat je gestemd had. Dit om het stemmen niet te be?nvloeden.

Maar goed volgende keer beter.

JohnT

John, dat snap ik, maar als je zoals wij/ik op nieuwe berichten klikt en die dan te zien krijgt kan het zijn dat je de polltekst boven dat bericht gewoon niet ziet... tenminste, ik ga niet extra scrollen om even te kijken OF er wat boven staat.
Ik twijfel er geen moment aan dat de tekst te zien was, alleen ik heb 't niet gezien en blijkbaar nog wat anderen niet. En da's jammer want misschien had je daar wat meer mee gekund dan :)