Verhuizing

Gestart door JohnT, juli 01, 2022, 08:17:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geachte bezoekers, daar het momenteel erg stil is op ons forum en het in stand houden best wel een prijskaartje heeft heb ik besloten het forum onder te brengen op mijn website . Dit is voor mij kostenbesparend. Met de verhuizing is ongeveer tien procent van de inhoud van ons forum verloren gegaan, ik wil nog proberen om dit te corrigeren. Alle accountinformatie is wel mee verhuisd dus zou je met je huidige accountinformatie je kunnen aanmelden. Lukt dit niet laat het even weten.


Het voordeel van deze stap, behalve financieel voordeel zijn ook de mogelijkheden complete verhalen te plaatsen en downloads aan te bieden en een combinatie te maken met Facebook, voor wie dit wil. Ben je alleen forumgebruiker dan kan dit ook, alleen de locatie van het forum is dan wel veranderd.


Website met forum.


Ik hoop dat deze stap er toe leid dat er weer wat meer reuring komt op het forum en onze mooie hobby nog lang onder de aandacht van Hobbyisten mag blijven.


JohnT

Einde van een tijdperk, jammer, maar wel begrijpelijk. Het is erg rustig geworden hier.

Het inloggen op de nieuwe locatie lukt bij mij overigens niet. Tevens zie ik van de oude topics alleen het openingsbericht, maar het zou kunnen dat die alleen zichtbaar zijn voor ingelogde gebruikers.

In principe is alle inhoud zichtbaar voor bezoekers. Inloggen zou geen probleem moeten zijn, wil je omschrijven wat het probleem is?


JohnT

Inloggen
Ik klik op de website link in deze post.
Ga naar "Forum"
Klik op "Login"
Voer daar mijn gebruikersnaam van hier in. "CSX 6400" + mijn wachtwoord
De site geeft: "Wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw" als melding bij zowel het username als password veld
Het gebruiken van mijn e-mail dat gelinkt is aan dit account levert hetzelfde resultaat op.

Zichtbaarheid topics
Ik klik op de website link in deze post.
Ik ben dus niet ingelogd
Ga naar "Forum"
Klik op een willekeurig board
Klik op een willekeurig topic
Ik zie daar alleen de allereerste post in dat topic
Dit geld voor alle topics daar

Ik gebruik overigens Firefox als browser, maar dezelfde problemen treden op in Edge. (Heb geen andere browsers geïnstalleerd staan)






Dat heeft gewerkt. Ik kan nu wel binnenkomen. Zie echter nog steeds enkel het eerste bericht van een topic.

Apart, ik ben er wel mee bezig. Sommige topics zie je wel het aantal berichten. De meeste echter maar 1 terwijl er veel meer zijn.


Bedankt voor het testen en je bevindingen.


JohnT

Volgens mij werkt alles nu. Als niet aangemelde bezoeker kan ik de onderwerpen bekijken en  het aantal berichten per topic zien.


JohnT

Ik zie het forum zoals hij hoort te zijn en niet in jouw website formaat.
Klopt dat John?
Erare humanum est


O , ik snapte het al niet maar dit is het "oude" forum.

Ton
Erare humanum est

Jaap heeft zich aangemeld op het oude forum maar kan niets op het forum op jouw website.
logisch maar wel vervelend.

Ton
Erare humanum est

Hij mag zich gerust op het nieuwe forum registreren dan kan hij daar zijn verhaal kwijt. Ik wil dan wel zijn verhaal verhuizen.


JohnT

augustus 14, 2022, 23:32:18 #13 Last Edit: augustus 14, 2022, 23:38:06 by Jaap
Beste John  ik heb op andere website mij geregistreerd zo jij mijn even voorstellen en verhaal met foto,s over willen zetten ?
met vriendelijke groet Jaap Boer