Ramen maken

Gestart door JohnT, maart 29, 2020, 19:17:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Ik gebruik daar iets dikker spul voor zoals Micro Kristal Klear of Deluxe Materials Glue 'n Glaze , en dan van de binnenkant uit . Overigens zou ik bij zulke ramen , die ook in die tijd best wel strak glas hadden microscoop glaasje voor gebruiken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Jan ik heb ModPodge gebruikt omdat ik het makkelijker vind dan een ruitje op maat snijden om ingezette ramen te verkrijgen. En het spul is makkelijk te verkrijgen. Vroeger gebruikte ik vloeibaar glas lijkt op Modpodge dat kon ik kopen bij Pipoos maar die winkel is er niet meer. Het spul droogt best wel strak op en is ook duurzaam. Ik heb al een paar jaar een loc rondrijden met zulke ramen.


JohnT

Volgens mij bestaat Pipoos gewoon nog.
https://www.pipoos.com/

Ton
Erare humanum est

maart 30, 2020, 19:29:24 #4 Last Edit: maart 30, 2020, 19:40:09 by JohnT
Jawel maar niet als winkel hier in Emmen. En ik wil dan niet â,¬ 3.95 verzendkosten betalen voor een flesje van rond een â,¬4,95.


JohnT

Bij AC-tion hebben ze ook iets wat daar op lijkt.
Crea Podge.
Ik ken het niet, maar de resultaten zijn ook goed.
En niet duur (belangrijk).
Hans, liefhebber On30 + H0


Is doorzichtig styreen bezwaarlijk of mis ik iets, het is al even geleden?

Nee styreen kan ook maar dit werkt makkelijker, neem een dikke druppel aan een cocktailprikker en draai deze rond in de sponning van het raam tot het raam door capillaire werking dicht schiet. Na drogen heb je keurig een raam in de kozijnen en niet er achter.


JohnT

Ah. Ik ga het een keer proberen