Oline foto editor

Gestart door DiGTrack, oktober 14, 2019, 08:27:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik zie op het forums nog wel eens de vraag hoe kan ik mijn foto's verkleinen zodat ik meerdere in een topic kwijt kan.
Veel forums werkenn met een quota voor foto's dat je per bericht mag bijvoegen, veel foto's zijn (te) groot.

Ik ben onlangs aangelopen tegen een mooie en belangrijk gratis online foto editor nl.: https://www.photopea.com/

De editor kan overweg met veel, heel veel bestandsformatie, er zit er altijd wel eentje bij die is te gebruiken, uiteraard is het staandaard formaat JPG ook aanwezig, verder is er de mogelijkheid om Photoshop native (PSD) te open, Coreldraw etc.

Je opent eenvoudig het bestand vanaf je eigen PC, en je exporteerd eenvoudig naar je eigen PC, geen gedoe met online opslag.
Hoewel ik beschik over Photoshop kan ik er niet altijd bij, vanwege het feit dat dit op mijn pc staat, ook met een mobiel is met deze Photopea editor te werken.

Je kunt een account aanmaken, en ook een betaalde versie kiezen, hoewel dit alleen nodig zal zijn als je de uitgebreide mogelijkheden zoals grotere bewerkingsgeschiedis en vrij van advertenties, maar nogmaals in de gratis versie kun je veel, heel veel doen.

Ik heb veel gratis online editor geziens en uitgeprobeerd, maar deze is echt goed, dus pak je voordeel met deze editor.