Heeft dit nog wel zin

Gestart door Janbouli, mei 27, 2018, 22:07:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Al een aantal dagen is er niets meer gepost hier, ik vraag me af of dit nog wel zin heeft . Of is er iemand die het forum van me wil over nemen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ben je wel buiten geweest de afgelopen dagen? Heb je gezien wat voor weer het is? Ik denk eerlijk gezegd dat de oorzaak daarin is gelegen...

Persoonlijk zou ik het jammer vinden als dit forum zou verdwijnen. het is een Nederlands forum voor Amerikaanse modelbouw, waar voor zover ik weet geen alternatief voor is. Als het forum zou verdwijnen zouden we aangewezen zijn op collega forums zoals BNLS, waar ik persoonlijk niet heel veel mee heb.

Het trekt wel weer bij Jan.

Gerard

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Jan, ook ik heb af en toe mijn twijfels maar weet dan dat het eigenlijk elk jaar zo is in de zomer. Verder zijn er maar een paar mensen die regelmatig iets schrijven. Zelf ben ik ook schuldig aan het niet schrijven maar ik weet niet wat ik moet vertellen. Ik kan wel vertellen dat ik met 3D printen bezig ben maar het zijn geen complete verhalen wat mij dan weer tegenhoud. Als ik dan artikeltjes ga plaatsen zijn het meer twitterberichtjes en daar leent het forum zich niet voor. Maar goed ik heb er nog steeds zin in en wik het forum wel doorzetten. Graag in pm hierover verder praten.
Groeten John.

Ik weet het Gerard en John , maar zo stil als het nu is , is het nog nooit geweest.

John , PM , verstuurd.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik geef je helemaal gelijk Jan maar wat is het alternatief?
En idd in de zomer is het bouwniveau heel laag.
Komt vanzelf wel weer.

Ton
Erare humanum est

Komt wel weer Jan. Inderdaad geen weer om op de zolder te zitten bouwen  8)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Valt mij ook op dat het erg rustig is (i.t.t. andere fora) en ja, ik plaats ook niks. of jullie willen foto's willen zien van de verbouwing(en) van m'n woning? ;) Van baanbouw is (helaas) nog steeds geen sprake.  :(
Groeten Joop, machinist Lelystad.

het forum zou ik niet graag zien verdwijnen.
ik weet dat er momenteel weinig van mij vandaan komt , heeft met mijn prive situatie te maken
ik hoop tegen de winter toch wel weer wat meer te kunnen gaan posten, ook nog een mijn links eens repareren met foto's staat ook in de planning

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

John en ik zijn er mee bezig , de website gaat verhuizen , John gaat de domeinnaam overnemen en tevens bij zijn hosting onderbrengen. Laat het aan John over om de rest van het verhaal te vertellen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

In principe blijft het forum zoals het is mogelijk in een nieuwe jas maar inhoudelijk met alles wat er al geplaatst is en de domeinnaam blijven onveranderd. De hele mik wordt op een andere locatie ondergebracht maar daar merkt de bezoeker c.q. gebruiker niets van.
Mogelijk dat ik een weekje proefdraaien vraag maar dit probeer ik te vermijden.
JohnT

In principe is de verhuizing een feit. Gelukkig alles zonder kleerscheuren doorstaan. Op mijn eigen hosting nog wat zaken regelen dan stort ik mij op het forum.
JohnT

ik ben wel blij dat het niet weg is gegaan ben niet veel actief nu maar dat heeft zijn reden nieuw werk en geen tijd voor de hobby
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik zou er niet mee gestopt zijn als er geen opvolger was geweest, en ik blijf ook gewoon posten, minstens net zoveel als jullie  ::)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

De stand van zaken.

Op het moment denk ik er over om het forum en het archief wat wij ook nog hebben te gaan samenvoegen zodat het archief ook weer makkelijk te bereiken is. Het forum krijgt dan wel de looks van een website maar daarin blijft het forum functioneren zoals het nu is. Mogelijk levert deze aanpassing wat meer bezoekers op. Ik weet wel dat er in het verleden weerstand was tegen een website maar nu blijven er mooie artikelen helemaal uit beeld en kun je ze alleen vinden als je diep gaat zoeken. Verder vind ik het zelf hinderlijk als er een tutorial is die onderbroken wordt door allerlei discussies waardoor het complete verhaal, de tutorial niet meer overzichtelijk is. Dit alles gaat best nog wel ff duren dus voorlopig blijft het plaatje zoals het nu is.
JohnT

dank je John
geen idee hoe het er uit gaat zien, heb je enige voorbeelden ?
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden