Kadee Nr 5

Gestart door JohnT, januari 21, 2018, 11:36:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.



Kan maar zijn best wel duur, dacht misschien heeft iemand nog wat liggen.

Bij rd-hobby 10 paar voor 18,50. Deze zijn wel zonder gearbox maar dat is niet erg, die heb ik nog wel.

JohnT


Wil die wel proberen maar de buttons koop nu en in winkelwagen werken niet. Heb twee browsers geprobeert met het zelfde effect.

JohnT

Wat een gedoe op die website. Moet een kleur kiezen voor de koppeling. Dan aanmelden en blijkt mijn account niet actief te zijn. Allerlei mogelijke redenen maar geen oplossing.

Probeer het later nog wel is.

JohnT

Account disabled door het systeem om mijn gegevens te beveiligen. In een chat een een of andere muts aan de lijn gehad duurt vijf dagen om de boel weer op gang te brengen.

JohnT

Dat schiet niet echt op....

Ton
Erare humanum est

Kadee nr 5 is toch gewoon hO?? Zo ja, moet vanavond thuis checken maar heb misschien nog wat liggen of de Bachmann koppelingen.

Ik kom erop terug.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn



Ja maar John ze hebben Ideal heb je paypal helemaal niet nodig.

Ton
Erare humanum est

Hoi John,
AliExpress werkt best goed, vrij goede kopersbescherming ook bij betaling met ideal e.d. Geen creditcard nodig.
Let wel op, de imitatie Kadee's, zoals op Bachmann zijn niet van metaal en dus veel zwakker dan de echte. De #5 zijn niet meer de standaard, dit zijn #148 met "snorharen" i.p.v. platte veren in de behuizing. Andere nummers zit de koppelingkop iets hoger of juist lager t.o.v. de montagebox  of hebben een langere of kortere hals. Als je een pakje van twee paar koopt zit de box erbij. Iets duurder zijn de meeste Kadee's ook te koop in NL bij www.jophispoor.nl Dit is wel sneller.
Groeten,
Ron


John, ik heb zeker een stuk of 20 Bachman hO/On30 koppeling liggen. Ik hoor wel als je ze wilt hebben.

mvg
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn