modelbouw de kombuis

Gestart door ger deguelle, augustus 30, 2016, 18:28:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heren wie heeft er eens bij : modelbouw de kombuis hier heb ik namelijk spullen besteld begin deze maand waaronder hout voor de sawmill voor Claudia .
Er woord niet geantwoord op mijn mail en de telefoon ook niet dus 70 euro weg hier bestel ik nooit meer wat .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ben er vorige week geweest, in Barneveld. Bleek de winkel ineens niet meer te bestaan. Nummer wat ze in gebruik hadden is niet meer in gebruik. Zijn ineens van de aardbodem verdwenen. Het afhaalpunt in Nijkerk was ook helemaal donker en verlaten. De hal was leeg.

Bijzonder jammer voor je Ger. Ze hadden daar leuke spullen voor niet al te veel geld.
Groeten Joop, machinist Lelystad.


Ja dat heb ik ook al allemaal gelezen  ik dacht dat ik gek werd eerlijk gezegt
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Aangifte doen Ger , H.A. Pekel te Zwolle , zoek maar op SIDN naar de website. https://www.sidn.nl/a/nl-domeinnaam/domeinnaam-zoeken
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heb vandaag aangifte gedaan heb weer wat geleerd dat ik niet zo een twee drie ergens meer wat bestel .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zou misschien toch eens gaan nadenken Ger over een Paypal account. Zo vervelend en moeilijk is dat niet, je kunt er ook gewoon van je rekening af geld aan toevoegen. Maar je hebt wel je kopers garantie en zou in dit geval je geld retour krijgen..

Waar heb je eigenlijk mee betaald Ger , Ideal heeft ook een soort van kopersgarantie.

Ik koop zelf niets meer zonder Paypal behalve van diegenen waar ik al jaren zaken mee doe.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op augustus 31, 2016, 18:43:40
Waar heb je eigenlijk mee betaald Ger , Ideal heeft ook een soort van kopersgarantie.

Ik koop zelf niets meer zonder Paypal behalve van diegenen waar ik al jaren zaken mee doe.

Dat dacht ik  ook dus mijn bank gebeld ze konden mij wel helpen maar dan moest ik ook weer 25 Euro betalen en konden mij niet garantie geven dat ik het geld terug krijg .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf