Mijn vrouw

Gestart door ger deguelle, april 15, 2016, 11:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hoi allemaal.

Ik wil jullie ff op de hoogte houden van de gezondheid van mijn vrouw , we zijn gister met spoed naar Maastricht moeten gaan omdat ze in Heerlen niet meer weten wat ze moeten doen .

Nou dit is er nu met haar aan de hand : ze heeft een te hoge druk op haar ogen en op haar hersens dit word veroorzaakt door de drain en vocht  in haar hoofd die er nu ruim 9 jaar in zit , ze gaan proberen haar redelijk goede oog nog te reden maar we moesten er niet veel bij voorstellen .
We moeten nu wachten op het gesprek met de neurochirurgie van aanpak operatie aan haar hoofd maar de kans is HEEL groot dat ze naar de operatie niets meer ziet ,dus de voorspelling wat ze in Heerlen zeiden dat ze binnen anderhalf jaar 2 jaar blind word kunnen we nu wel vergeten .

Ik hoop dat ik je hier mee een beetje op de hoogte kan houden wat zich hier afspeelt met mijn vrouw , ik vind het wel jammer dat ze haar baan in de woonkamer niet klaar ziet worden kwa waterval en harbor .

M.v.g Ger Deguelle
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat is zachtjes uitgedrukt , zwaar klote Ger.
Sterkte voor Claudia en jou.

Ton
Erare humanum est


Sterkte Ger voor jou en je vrouw.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Jeetje, wat sneu Ger.... Heel veel sterkte voor Claudia en voor jou!
Groeten Joop, machinist Lelystad.


Ger, Claudia, veel sterkte gewenst voor jullie beiden!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Claudia , Ger sterkte

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ger, verdorie man, dat is zwaar klote voor jullie.
Heel, heel veel sterke voor Claudia en jou en hopen op het beste, ook al is het maar een klein kansje.
Ik denk dat jullie gesterkt kunnen voelen door het medeleven van de forumgenoten.
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Veel sterkte Ger.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Van deze kant ook veel sterkte voor jullie beiden.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hartelijk dank voor jullie steun ik hou jullie hier we op de hoogte van hoe en wat , heb een goede buurman die me helpt met aanpassing aan het huis kwam gister avond ook met een grondplaat voor de waterval en harbor die ik gister ook meteen geplaatst heb .
Maar heb af en toe de kracht niet meer om wat te doen maar ik hoop dat alles een beetje goed komt met haar  :'( :'(
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat hopen wij ook Ger.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Een kleine update :

We moesten wachten op neurochirurgen voor een oproep gister heb ik gebeld hoe het er mee zit kreeg ik te horen dat ze het aan het bekijken zijn pfff.
Toen ik gister op mijn werk was kreeg ik telefoon dat ze het weer terug koppelen naar Heerlen ziekenhuis om dat ze geen info hebben over de operatie van de drain .
Nu dus weer wachten op Heerlen maar er is een brief onderweg naar ons , Claudia houd zich redelijk goed maar ik loop op mijn tandvlees heb af en toe uitbarstingen  :'(


Dat was het tot de volgende update van Claudia.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf