Even voorstellen

Gestart door treindoener, november 22, 2012, 20:51:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ik wil mij even voor stellen ben bijna 63 jaar en woon in Hoek v Holland had een trein baan in aanbouw op de boven verdieping maar ben na de renovatie van de woning naar de zolder gegaan met gevolg dat de baan zover afgebouwd dat de baan via de trap naar boven kon in gedeeltes.
Daar staat de baan nog op zijn kant wand het verder opknappen van het huis gaat voor ik hoop dat eind van het jaar zo beetje rond te zijn en weer de baan weer neer kan zetten om weer op te gaan bouwen.
Het is een vaste baan van 2,70 lang en 1,75 breed het wordt een industrie baan met water er in waar bootjes in gaan varen die op verschillende plaatsen geladen en gelost gaan worden, dit geld ook voor de spoorwagen en auto's die ook op de baan gaan rijden.
Dit alles wordt met een grote PLC aan gestuurd zodat alles vol automatisch gaat rijden en draaien laden en lossen, de kik zit bij mij niet in het rijden van treintjes maar alles zo getrouw mogelijk te laten werken en er uit te laten zien en als ik over 2 jaar en 3 maanden met AOW ben dan kan ik mij daar helemaal in uit leven.
Nou dit was het even de foto's komen nog wel een keer.
Groeten Jacob.

Welkom Jacob, uiteindelijk toch daar waar je wezen moet  ;)

Hopelijk pik je het een en ander op hier en pikken wij wat van jou op, vergeet vooral niet die foto's  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Welkom Jacob!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Welkom Jacob, van uit het mooie Rozenburg aan de overkant van de waterweg.
Ton
Erare humanum est

Hi Jacob,
Welkom en ben benieuwd wat het allemaal gaat worden.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

welkom jacob  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf