Tijdelijk forum

Gestart door JohnT, april 28, 2015, 16:01:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geachte bezoekers, daar ik op het moment in tijdnood zit en het eigenlijke forum niet zo snel online krijg heb ik een oud reserve forum geactiveerd.

Belangrijk!

Deze oplossing is tijdelijk tot ik met de hosting het probleem op ons bestaande forum heb kunnen oplossen. Zo kunnen wij weer even contact met elkaar hebben.

JohnT

Beter iets dan niets, John

Ton
Erare humanum est

Volgens de hosting is ons forum gehackt, nu puinruimen en opnieuw actief krijgen. Het probleem hierbij is dat ik wat in tijdnood zit en het tussen de bedrijven door moet fiksen.

JohnT


Zo laten en er niets meer aan doen dan loopt het goed.
groeten John LC

www.lostcreek.nl




Die discussie staat hier toch?  ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Jawel maar er mogelijk ontbreken er nu berichten. Het is inderdaad niet veel.

Verdere conclusie van deze storing is dat onze site was gehackt. Veel bestanden hadden de datum van het begin van de storing. Vraag mij niet hoe of wat, de bestandsrechten staan conform de gewenste beveiliging ingesteld.

JohnT

Ik zou zeggen lekker zo laten.
Als er wat berichten missen kunnen degene die ze er nog bij wil zetten dat nog doen.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: JohnT op april 30, 2015, 19:18:46
Discussie over 0N30 modules.

JohnT

Maken we toch een nieuw topic aan?

Ton
Erare humanum est


Na bijna een week weer op het Forum.
Ik kon er niet op komen, kreeg elke keer 'n fout melding.
Dit had ik nog niet eerder meegemaakt, is best balen!
Met behulp van mijn vriend en heel wat klikken met de muis is het toch gelukt!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: JohnT op april 30, 2015, 09:15:37 Kan ook maar dan zijn wij wel wat info kwijt.Aan u de keus.
JohnT
Niet alleen info. Gisteren kwam ik er achter dat links naar topics op dit forum, in verschillende reacties, niet meer werken.
Groeten Joop, machinist Lelystad.