Nieuwe website

Gestart door JohnT, november 10, 2012, 07:28:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geachte bezoekers daar ik van provider wilde verhuizen heb ik gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de naam van mijn website te veranderen, deze MRH-Home.nl was destijds te snel gekozen en niet goed over nagedacht. Om de lading te dekken heb ik besloten om Amerikaans-modelspoor.nl te gebruiken voor mijn website. Ik ben mij er van bewust dat dit veel lijkt op Amerikaanse-treinen.nl maar het is zeker niet de bedoeling om een vermenging of concurrentie op welke wijze dan ook te bewerkstelligen.

Mijn website is totaal anders van opzet en zal geconcentreerd zijn op de schalen H0 en 0N30. De site is opgezet als blog om zo mijn belevenissen met deze spoorschalen te kunnen vertellen en vooral te laten zien. Het streven is om in de toekomst een groepje modelspoorvrienden uit de buurt bij elkaar te krijgen en te kijken of wij met modules onze mooie hobby aan anderen kunnen laten zien.

JohnT

John,

Ik zou een andere achtergrond kiezen. Deze maakt (door zijn drukte) het lezen van je tekst niet bepaald een plezier. Of een stuk meer faden, en nog beter een egale kleur kiezen.

Gino
Southern - Serving the South - Fremo-style


Gino heeft wel een punt... ik kan 't slecht lezen maar dat heb ik al snel met dit soort sites. Ik ben brildrager en het kan ook met mijn specifieke oogafwijking te maken hebben (cilinder in 1 glas). Maar ik denk dat de algemene leesbaarheid veel beter wordt als je de achtergrond wat neutraler houdt.

Verder prima werk ;)

Bedankt voor de reacties. Ik zal eerst de transparantie aanpassen, wil de kaar toch wel in beeld houden vind het zelf wel een mooie onderbouwing van het thema. Maar mogelijk hebben jullie andere suggesties?

JohnT


ik word er een beetje tureluurs van John vooral in het midden waar de onderliggende kaart zo druk is, bovenin heb je het veel lichter en dan gaat het wel. Ondergronden die zelf letters en cijfers bevatten is imho niet zo'n goed idee, zeker als de ondergrond zo druk is.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

IK ZIE HIER HET TEKSTBLAD OVER DE KAART HEEN LIGGEN .
DE ACHTERGRONDKAART IS ALLEEN AAN DE ZIJKANTEN ZICHTBAAR.
TON
Erare humanum est

november 14, 2012, 11:56:44 #8 Last Edit: november 14, 2012, 12:06:31 by JohnT
Citaat van: dutchbuilder op november 13, 2012, 22:06:40
IK ZIE HIER HET TEKSTBLAD OVER DE KAART HEEN LIGGEN .
DE ACHTERGRONDKAART IS ALLEEN AAN DE ZIJKANTEN ZICHTBAAR.
TON

Zo zie ik het ook en begrijp daarom de onduidelijkheid niet zo goed.



JohnT

Dit zie ik ook , en vooral bij het gedeelte wat begint bij  Doelstellingen, is het slecht leesbaar. Als je dit nog wat minder transparant zou maken, zodat je nog net kunt zien dat het die kaart is, zou het veel leesbaarder zijn en net zo goed het doel van die achtergrond geven.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hi John,

Ik ben het met de vorige sprekers eens. Ietsje minder transparant zou de leesbaarheid zeer ten goede komen.
Vergeet je niet je wereldbolletje even bij te werken?  ;D 8)

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


 ;) Je bolletje hiernaast wijst nog naar http://www.mrh-home.nl
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

John, goed te lezen nu! ;)

De website is inderdaad goed te lezen nu.

Maar zoals je in bijgaande afbeelding kunt zien valt (in Safari) de eerste letter van de titel een beetje weg.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop