Unstoppable

Gestart door BvDoorn, januari 23, 2014, 13:08:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vanavond op RTL 4 20:30 - Unsoppable met Denzel Washington

Na een reeks incidenten en menselijke fouten raast een grote, onbemande trein, volgeladen met chemicali?n, over het spoor van Pennsylvani?. De trein is zo groot en heeft zoveel vaart, dat alles op zijn pad wordt verpulverd. Verschillende overheidsinstanties proberen tevergeefs de trein te stoppen. Ze worden te hulp geschoten door Will (Chris Pine) en veteraan Frank. Will is jong en ziet zijn baan als opstapje naar iets beters. Frank is een rot in zijn vak, maar wordt vervangen omdat hij te duur en te oud is. Ondanks hun onenigheden slaan Frank en Will de handen ineen en wagen hun leven om een enorme ramp te voorkomen. Frank draagt zijn ervaring bij en Will zijn kracht en moed. Samen is dit alles wat ze hebben om de losgeslagen trein stoppen.

Niet zijn beste film maar wel aardig om te zien en links en rechts aardig wat omgeving shots die van pas kunnen komen bij scenery bouw. Trouwens het grote ongeluk met die olietrein een aantal maanden terug geeft de film toch een kern van waarheid.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Had hem vanmorgen al ingesteld dat die meteen naar de zender gaat als die begint ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Heb hem ook al een paar keer gezien, maar ik blijf hem geweldig vinden... Gewoon lekker kijken naar de treinen en scenery...
Jeroen

Hij staat nog steeds in BlueRay op de NAs server bij mij... kan kijken wanneer ik wil. Blijft gewoon leuk met alle tekortkomingen die er in zitten ;)

Citaat van: usronald op januari 23, 2014, 20:55:09
Hij staat nog steeds in BlueRay op de NAs server bij mij... kan kijken wanneer ik wil. Blijft gewoon leuk met alle tekortkomingen die er in zitten ;)

Idem , op de Dvico , heb ik 1 harde schijf alleen maar voor trein en modelbouw gerelateerde films.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Wel een oud topic maar dan weet je meteen waar het over gaat.
Weet iemand waar je decals kan kopen van deze maatschapij??
Heb het hele internet afgezocht niets gevonden

tja, de film wel gezien maar welke maatschappij ????
misschien wel makkelijk om er bij te zetten welke dat nu weer was.

al eens op ebay gezocht?
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Wikipedia:

Unstoppable is een Amerikaanse actie-thriller uit 2010 onder regie van Tony Scott en geschreven door Mark Bomback. De film is lichtelijk gebaseerd op het CSX 8888 incident, het vertelt het verhaal van een op hol geslagen goederentrein en de twee mannen Frank Barnes en Will Colson die te trein trachten te stoppen. Het was Tony Scott's laatste speelfilm voor zijn zelfmoord in 2012



Kleurenschema lijkt me duidelijk ;) (zeker voor us spoor liefhebbers)

Citaat van: BvDoorn op januari 23, 2014, 13:08:27
Vanavond op RTL 4 20:30 - Unsoppable met Denzel Washington


Is die trein niet meer schoon te krijgen?
Sorry Bart ik kon het niet laten!!!

Ton
Erare humanum est

En daar had je ruim 6 maanden voor nodig, Ton  ;D ;D :) ;)

Ja en dat is nou weer typisch een Halma opmerking....het is zo jammer.

Ton
Erare humanum est

augustus 10, 2014, 23:17:03 #12 Last Edit: augustus 10, 2014, 23:20:22 by usronald
Ton, tenen binnenboord... is een grapje. Humor, snap je? Of heb je dat niet?

Citaat van: dutchbuilder op augustus 10, 2014, 11:03:28
Ja en dat is nou weer typisch een Halma opmerking....

Ton, je kent me helemaal niet, dus kun je daar helemaal geen oordeel over vellen ;) (kijk, een smilie, dat is een lach-emoticon)

Hap hap! ;D

Ton
Erare humanum est