website soms onbereikbaar

Gestart door Opa-Bullcat, januari 18, 2014, 11:20:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

idem , 1400 uur begon de ellende......

Ton
Erare humanum est

Aan de ene kant heel hinderlijk maar aan de andere kant ook wel weer goed dat de beveiliging werkt. Helaas vanaf onze kant niets aan te doen en vertrouwen hebben in de hosting dat zij voortdurend naar een oplossing zoeken. Probleem is dat die hackers dat ook doen. Ik hoop niet dat dit de toekomst wordt dan gaat de lol er wel van af.

JohnT

Ja , het is jammer dat er meer gestoordelingen rondlopen als dat er opgesloten zitten.....

Ton
Erare humanum est


Vanmiddag tussen 14:00 en 14:10:

Eerst een boodschap dat de database niet bereikbaar was (SQL connection error of zo), gevolgd door het totaal niet bereikbaar zijn van de server.

Zie onderstaande afbeelding.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Eh ik lees dit om 14:09 en ik ben al en paar minuten op het forum, zou wel eens aan jou kant van de lijn kunnen liggen Gerard, bovendien 10 minuten offline kan wel eens gebeuren, vind het knap asl dat binnen 10 minuten opgelost is.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Het niet bereikbaar zijn van de SQL server door de SMF software kan NOOIT aan mijn kant van de lijn liggen Jan. Ik denk eerder dat de server(s) van de provider ge-reboot zijn, zo te horen zonder aankondiging.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

En van mij hoeven ze een onderbreking van 5 minuutjes ook niet te melden of aan te kondigen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik heb bericht gehad dat de database onbereikbaar was. Dit hoef niet altijd aangekondigd te worden soms is het overmacht. Als de database overbelast raakt kun je dit nooit van te voren aankondigen.

JohnT