Workshops statisch grassen..

Gestart door milocomarty, januari 26, 2014, 17:45:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Via deze weg even de vraag hoeveel forumleden interesse hebben in een eventuele workshop. Op zich is de techniek uit te leggen binnen een dag, eventuele fine tuning heeft wat meer tijd nodig, heeft meer met droogtijden te maken als met het daadwerkelijke werk.
De bedoeling is dat er op basis van een diorama of een module lekker met statisch gras geknoeid gaat worden..


Ja ik ook wel
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dan doe ik ook mee.  :D
groeten John LC

www.lostcreek.nl


Je kunt mij ook op de lijst zetten!   ;)
Grtz Robin.

Afhankelijk van de datum ..... wil ik zeker mee doen.

Is het dan zo dat je een eigen gras dinges moet hebben..... ???

Jeffrey

Mits ik vrij kan krijgen , doe ik ook mee , al was het maar voor de gezelligheid, kunnen Ger , Rob en ik samen komen ( oef 2 Maastrichtenaren , is dat nog wel zo gezellig  ;) ). Och nee , dat was een ander draadje  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Misschien nog het beste te combineren met de diorama show, je weet wel allemaal iets leuks maken om te showen.

Ik heb overigens net geboden op zo'n RTS 35kV , als ik m heb , dan is het voor weinig heb ik m niet dan ook goed.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Da ken nie Jan, die is op Eurispoor....,.

Bezit zelf op dit moment 3 statische apparaten dus de noodzaak om er een te hebben is er niet..

Data ga ik na OntraX over denken, en de locatie zal Borne worden...

Citaat van: Janbouli op januari 26, 2014, 20:44:32
Mits ik vrij kan krijgen , doe ik ook mee , al was het maar voor de gezelligheid, kunnen Ger , Rob en ik samen komen ( oef 2 Maastrichtenaren , is dat nog wel zo gezellig  ;) ). Och nee , dat was een ander draadje  ;D

Hahaha
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb ook interesse in een gras-workshop. :)
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Iedereen die dicht bij de grens woont heeft natuurlijk wel interesse in een Grass workshop , kan het hobby budget aardig aanvullen  ;) >:D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N