Tja.......

Gestart door robboxxx, januari 25, 2014, 10:55:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op januari 26, 2014, 13:49:28
Citaat van: robboxxx op januari 26, 2014, 12:56:02
Nou.... Een Maastrichtenaar die in Heerlen gaat wonen en een Brabander die ook naar Heerlen verkast............... Het moet niet gekker worden.

Die Maastrichtenaar is dus een verstandig mens , ook al is het niet Heerlen maar Landgraaf, en die Brabander heeft ooit een vergissing gemaakt , maar is achteraf toch wel blij met die vergissing. Waar koop je anders een huis voor 70.000 met 4 slaapkamers zodat je er 2 voor de trein gebruiken kunt  ;D
Long time ago Jan....
.
Jeroen

Mmm lekker dan, geniet ik als Amsterdammer in Hoofddorp volop van wat het leven mij te bieden heeft lees ik net dat ik dat helemaal niet kan..... :o  ;) ;D

Jeffrey

Citaat van: Nuffield10/60 op januari 26, 2014, 13:51:16
Citaat van: Janbouli op januari 26, 2014, 13:49:28
Citaat van: robboxxx op januari 26, 2014, 12:56:02
Nou.... Een Maastrichtenaar die in Heerlen gaat wonen en een Brabander die ook naar Heerlen verkast............... Het moet niet gekker worden.

Die Maastrichtenaar is dus een verstandig mens , ook al is het niet Heerlen maar Landgraaf, en die Brabander heeft ooit een vergissing gemaakt , maar is achteraf toch wel blij met die vergissing. Waar koop je anders een huis voor 70.000 met 4 slaapkamers zodat je er 2 voor de trein gebruiken kunt  ;D
Long time ago Jan....
.

Nee , hoor , tegenover mij is vorige maand voor 50.000 verkocht , en met 20.000 verbouwen heb je een pracht van een huis die je 300 per maand kost.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Voor die omgeving vind ik dat nog knap duur...... Ik zou er nog niet begraven willen worden.

Citaat van: robboxxx op januari 26, 2014, 14:19:51
Voor die omgeving vind ik dat nog knap duur...... Ik zou er nog niet begraven willen worden.
;D ;D
Jeroen

Citaat van: milocomarty op januari 26, 2014, 13:39:33
Een BELG ook  ;) ;D

BELG: Ben Eens Limburger Geweest

:) ;)

CitaatWaar koop je anders een huis voor 70.000 met 4 slaapkamers zodat je er 2 voor de trein gebruiken kunt

In andere streken waar de mensen niet willen wonen  ;) ;D

Citaat van: robboxxx op januari 26, 2014, 14:19:51
Voor die omgeving vind ik dat nog knap duur...... Ik zou er nog niet begraven willen worden.

Tja Maastricht is een mooie stad, jammer dat er zoveel Sjengen wonen. ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: milocomarty op januari 26, 2014, 15:06:47
CitaatWaar koop je anders een huis voor 70.000 met 4 slaapkamers zodat je er 2 voor de trein gebruiken kunt

In andere streken waar de mensen niet willen wonen  ;) ;D

Groningen , Friesland, Tukkerland  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Je koopt hiero niet voor minder als een ton Jan...schoonouders van een maat van mij zijn niet voor niks naar limburg geemigreerd, pure knaken kwestie...

Citaat van: Janbouli op januari 26, 2014, 15:09:42
Citaat van: milocomarty op januari 26, 2014, 15:06:47
CitaatWaar koop je anders een huis voor 70.000 met 4 slaapkamers zodat je er 2 voor de trein gebruiken kunt

In andere streken waar de mensen niet willen wonen  ;) ;D

Groningen , Friesland, Tukkerland  ;)

Okay, nu op gaan passen h??  >:(


Klik hier.  :)

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Krijg je daar de aardbevingen er gratis bij of zit je net in de goede hoek  ;) ;D :-*

Heheh... Bij de sterkere bevingen hebben wij ook wel eens wat gevoeld, hier en daar een scheurtje, verder valt het hier wel mee gelukkig...

Maar wel veel ruimte voor weinig! :D

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

de huizen in het noordelijke aarbevingsgebied zijn zelfs duurder dan in Heerlen......
Even een vraag over dat huis van janbouli; voor die prijs, incl. trekhaak?

Waarvoor een trekhaak , wil toch nergens anders heen  :P

In Maastricht heb je voor hetzelfde geld een schuur , vandaar dat de gemiddelde Maastrichtenaar in een schuur woont  >:D

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N