Oooooo, wat ben ik blij :)

Gestart door Opa-Bullcat, december 30, 2013, 14:49:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vanmorgen zitten mijn vrouw en ik eens te praten, en ik zeg ik zit te denken of in de schuur mijn baan dat is dan 250 x 122 denk ik of op de overloop boven het trapgat en dan een stukje mijn hobby ruimte in, die maten bespaar ik jullie maar, ze heeft dus zelf ook in de gaten dat het wat te klein is ons huis.

Zegt de schat ineens ( we hebben een plat dak van 9 x 5,5 mtr ) maak je toch extra etage op het huis  ;D ;D ;D jaaaaa dat zie ik wel zitten, ik ga dus even op mijn gemak in de schuur zitten uitvinden met stukje baan hoe precies alles werkt, en ga ondertussen de schoonheids-commissie vragen wat er wel en niet kan op mijn huis, en dan eens een par offertjes zien te krijgen voor alles.

Maar hokje van 6 x 5 moet toch wel kunnen lijkt mij :D mooie hobby ruimte :D, 7 januari afspraak met schoonheids-commissie.

ik ben echt in me sas hier, nu even sparen of extra hypotheek aanvragen, word vervolgt als het goed is.

Hans

Dat heb je mooi voor elkaar! ;)
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Zohee, dat is een mooie uitbreiding!

Citaat van: Opa-Bullcat op december 30, 2013, 14:49:47
...
Zegt de schat ineens ( we hebben een plat dak van 9 x 5,5 mtr ) maak je toch extra etage op het huis  ;D ;D ;D ...

ik ben echt in me sas hier, nu even sparen of extra hypotheek aanvragen, word vervolgt als het goed is.

Hans

:D :D :D ;) 8)

Mooi man, eerst lekker experimenteren met een testbaantje, ervaring opdoen met al dat digitale spul, en dan later 'voor het eggie'!

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Dat is 'n luxe: ruimte van 6 x 5 meter!!!
Daar kun je toch wel het een en ander kwijt, lijkt me.
De commissie gaat best akkoord met jouw plannen.
Tegelijkertijd kun jij ook gaan plannen, met je nieuwe baan.
Maar je blijft bij LGB?
(Omdat je vroeg over On30 en O30).
Hans, liefhebber On30 + H0

Hallo, ik blijf bij LGB maar ook bij H0 , niets anders hoor, en er moeten voor het er staat nogal wat stappen genomen worden uiteraard, schoonheids-commissie, bouw plannen aannemer, zal er dus 1 worden die alles voor mij uitzoekt, en die al betrouwbaar in de markt staat.

Ik was via Google al tegen dit bedrijf aangelopen > http://www.verdiepingextra.nl/verdieping-opbouw/index.html of het wat is weet ik nog niet, maar we hebben nog wel even, ik eerst 7 januari naargemeente toe vragen wat mag en of het mag ;)

Anders ga je toch ondergronds Hans....

Ton
Erare humanum est

Hallo Ton, ja strak plan, maar als ik 60 cm de grond in ga heb ik al water :)  O:-)