N baan

Gestart door ger deguelle, november 21, 2013, 10:44:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoi allemaal.

Ben toch maar verder gegaan met het raam werk voor te kijken hoe en wat ,is niks als je weer thuis bent en je verveelt je ziet zo veel moois op internet en dat zet je aan het denken  :)
Nu heb ik het raamwerk staan voor een analoge baan in N ,maar nu eens kijken voor een mooi voorbeeld van layout voor hier .
En Claudia is ook weer blij dat de droger zo kan blijven staan op de kamer .
Nu denken jullie vast analog  ::)dit omdat ik nog wat analog loks heb staan wat ik in het begin gekocht heb toen ik op Amerikaans over ging .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik weet niet wat de lokatie is van deze kamer tov de ander treinenkamer, maar kan je niet doorbreken met een tunnel of zo?

Ton
Erare humanum est

 Nee ton helaas niet of door de gang of door de slaapkamer moet ik heen dat is niet mogelijk  >:D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Altijd leuk Ger, met iets nieuws beginnen.
Je zit dan helemaal vol plannen.
Lekker doorgaan en uitvoeren wat jij (jullie) leuk vinden!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: ger deguelle op november 21, 2013, 11:34:55
Nee ton helaas niet of door de gang of door de slaapkamer moet ik heen dat is niet mogelijk  >:D

Je heb nu al twee kamers , kan de slaap kamer er ook nog wel bij. ;D
Gootje langs de muur!!

Ton
Erare humanum est

Misschien toch niet zo'n goed idee omdat je al N hebt, ??n van de banen wordt dan een ondergeschoven kindje.

Er zijn nog genoeg andere dingen over die je op die nieuwe baan kan doen.

Bijvoorbeeld H0 smalspoor, Europees is dit H0e en in de Engelse maatstaven 009 (9mm GAUGE)dan kun je toch in H0 bouwen.

JohnT

@ johnT nee dat komt wel goed de hoofdbaan blijft op de eerst plaats .

   En nog een N baan daar heb ik geen probleem mee en HOe nee daar is de kamer te klein en in N kan ik iets moois van maken idee?n zat en ik zie ook veel idee?n maar ben langzaam door mijn lees voer heen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op november 21, 2013, 14:41:30
   HOe nee daar is de kamer te klein

Deze stelling is niet juist.
Je kan er net zoveel mee ,misschien wel meer.......kleinere bochten dan in N.

Ton
Erare humanum est

@ ik heb voor N analog gekozen omdat ik nog wat hier van heb staan en voor andere dingen moet ik allemaal dingen kopen .

Daar om deze keuze maar misschien iets voor de toekomst heb nog een zolder ,kelder ,en een stal  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

OOOOOOOOOOOOOOOO!! RUIMTE GENOEG!

Ton
Erare humanum est


Deze site kwam ik net tegen en wilde deze met jullie delen gewoon gaaf vond ik  ;)

http://thundermesaminingco.blogspot.nl/2013/09/n-scale-track-plans.html
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf