H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik heb nog wel wat hier liggen van  draad en styreen maar kijken  maar het word knippen schuren en solderen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er goed uit Ger.

Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Dank je meschien vind ik morgen wat in Utrecht kreeg net een treinkaartje in mijn hand geduwd
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger ik heb die katrollen wel is gemaakt maar in een grotere schaal. Mijn techniek was om vooral niet te klein te denken ook al is het klein spul.

Hiervoor nam ik een latje met de juiste maten voor het katrol in het vierkant. Ik tekende de maten van het katrol af. Boorde de gaatjes en maakte met een vijl de groeven en rondingen. Als laatste als het katrol bijna af is zaagde ik deze van het latje los en hoefde alleen nog het afgezaagde uiteinde te bewerken.

JohnT

Ik ben verder gegaan met de spar tree namelijk het contra gewicht kan nu niet verder omdat ik die donkey niet in huis heb dus nu wachten op de post .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

mooi man

Ton
Erare humanum est

Ziet er super uit Ger
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Interessant bouwsel, zo'n spar tree. Het ziet er goed uit.

Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30


eens een testje met stenen gedaan waar de post gebouw komt te staan .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

in klei gemaakt?
ziet er op zich goed uit, zit alleen iedere keer een streepje in
net alsof een rij stenen niet goed is gemaakt

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op maart 16, 2017, 13:04:56
in klei gemaakt?
ziet er op zich goed uit, zit alleen iedere keer een streepje in
net alsof een rij stenen niet goed is gemaakt

Cor

inderdaad in klei gemaakt klopt met die rij daar moet ik nog aan werken wand dit heb ik binnen 10 min gedaan ongeveer ,
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo ik kan nu ook langzaam verder met de spar tree vandaag de bestelling van RD ontvangen ging weer lekker snel daar mag Nederland zich wel eens een voorbeeld aannemen , heb nu alleen twee donkeys .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op maart 16, 2017, 13:24:34
Citaat van: moonlicht op maart 16, 2017, 13:04:56
in klei gemaakt?
ziet er op zich goed uit, zit alleen iedere keer een streepje in
net alsof een rij stenen niet goed is gemaakt

Cor

inderdaad in klei gemaakt klopt met die rij daar moet ik nog aan werken wand dit heb ik binnen 10 min gedaan ongeveer ,


Ik denk dat als je de steentjes een kleur gaat geven en dan wat gras op strategische plaatsen dat het nog niet eens opvalt. Je kunt ook asvalt nemen inplaast van stenen. Daar zijn de Amerikanen dol op..  :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: ger deguelle op maart 16, 2017, 17:11:54
Zo ik kan nu ook langzaam verder met de spar tree vandaag de bestelling van RD ontvangen ging weer lekker snel daar mag Nederland zich wel eens een voorbeeld aannemen , heb nu alleen twee donkeys .


Een extra stoomketel is nooit weg.
Voor in een fabriek of zo.
Je heb boven ook nog een baan.

Ton
Erare humanum est