Tijdelijk forum

Gestart door JohnT, april 28, 2015, 16:01:16

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Citaat van: Joop_L op mei 06, 2015, 11:52:51
Citaat van: JohnT op april 30, 2015, 09:15:37 Kan ook maar dan zijn wij wel wat info kwijt.Aan u de keus.
JohnT
Niet alleen info. Gisteren kwam ik er achter dat links naar topics op dit forum, in verschillende reacties, niet meer werken.


Welke zijn dat Joop
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hier een voorbeeldje John. Komt uit mijn topic 'vraagje'.
CitaatIk weet niet hoever je ben met het doorspitten van de aanwezige topics maar toch even deze.
https://www.amerikaanse-treinen.nl/forum/index.php/topic,10.1215.html

File Not Foud melding krijg je dan ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Ik heb precies hetzelfde als jij Joop.
"Kan de webpagina niet vinden"!
Hans, liefhebber On30 + H0


Het zit hem dus in > /forum/ <  Er staat nu /forum/
Groeten Joop, machinist Lelystad.


Yup! Top!  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Hier en daar zijn de foto`s verdwenen  :o
groeten John LC

www.lostcreek.nl

ik zie nu ook veel foto's meer een zwart kruisje en mijn foto zie ik ook niet meer .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ik dacht: kom, laat ik eens even refreshen en wat denk je: ook hier (Safari) alle foto's en avatars weg.
Op het hele forum geen afbeelding meer te vinden.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Zover ik kan zien zijn het de op het forum zelf opgeslagen foto's die niet meer te zien zijn.
Een verklaring die ik kan bedenken is dat de 'smf/' directory is verwijderd of verplaatst, daar stonden die foto's naar ik aanneem.
De oplossing die daarbij hoort is de smf/ directory terug te zetten zodat de afbeeldingen weer te voorschijn komen.

Dan de directory opzoeken waar die foto's staan, en de inhoud ervan kopiëren naar de 'forum/" directory.
Dan zal er een oplossing gevonden moeten worden om alle fotolinks en -referenties te veranderen. Waar nu "smf/" staat moet "forum/" komen.
Als laatste kan dan opnieuw de "smf/" directory worden verwijderd.

My $0.02...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: JohnT op mei 08, 2015, 08:56:12
En nu dan?

JohnT

Ik zie mijn foto nog niet maar het is een tijdelijk voor toch dus ik maak me er niet druk om nu
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Eventuele afbeeldingen van /smf/ heb ik al verhuisd naar /forum/ . Als iemand een link heeft naar een missende afbeelding dan kan ik zien waar het mis gaat.

JohnT