Washtown & Beijville Railroad [H0]

Gestart door Gerard Wassink, mei 08, 2012, 15:16:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hieronder een foto hoe ik het heb , deze pootjes zitten dus in dezelfde slagmoeren gedraaid, alleen hoef ik maar 1 slagmoer op de juiste plaats te boren en slaan. De pootjes zijn 6 cm lang , weet niet of dat voor jou voldoende zou zijn geweest Gerard. Zeg al is niet beter of slechter gewoon anders.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: JohnT op april 02, 2013, 19:22:35
Ik vind jou methode wel wat hebben Gerard, je kunt de poten stellen zonder sleutel of moeite om onder de poot te komen.

Yep...  :D 8)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Janbouli op april 02, 2013, 19:36:56
Hieronder een foto hoe ik het heb , deze pootjes zitten dus in dezelfde slagmoeren gedraaid, alleen hoef ik maar 1 slagmoer op de juiste plaats te boren en slaan. De pootjes zijn 6 cm lang , weet niet of dat voor jou voldoende zou zijn geweest Gerard. Zeg al is niet beter of slechter gewoon anders.

Inderdaad, net ff anders. Die van mij zijn "pensioen-voorbereid"... :D :D (ik hoef niet zo ver te bukken)  8)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op april 02, 2013, 19:38:49
Citaat van: Janbouli op april 02, 2013, 19:36:56
Hieronder een foto hoe ik het heb , deze pootjes zitten dus in dezelfde slagmoeren gedraaid, alleen hoef ik maar 1 slagmoer op de juiste plaats te boren en slaan. De pootjes zijn 6 cm lang , weet niet of dat voor jou voldoende zou zijn geweest Gerard. Zeg al is niet beter of slechter gewoon anders.

Inderdaad, net ff anders. Die van mij zijn "pensioen-voorbereid"... :D :D (ik hoef niet zo ver te bukken)  8)

Je bent ook al iets dichter bij pensioen dan ik geloof ik  ;), zit wel wat in trouwens, niet zo ver bukken en op mn knie?n net als voor die foto gaat dan ook niet meer zo soepeltjes.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op april 02, 2013, 19:44:21
Citaat van: Gerard Wassink op april 02, 2013, 19:38:49
Citaat van: Janbouli op april 02, 2013, 19:36:56
Hieronder een foto hoe ik het heb , deze pootjes zitten dus in dezelfde slagmoeren gedraaid, alleen hoef ik maar 1 slagmoer op de juiste plaats te boren en slaan. De pootjes zijn 6 cm lang , weet niet of dat voor jou voldoende zou zijn geweest Gerard. Zeg al is niet beter of slechter gewoon anders.

Inderdaad, net ff anders. Die van mij zijn "pensioen-voorbereid"... :D :D (ik hoef niet zo ver te bukken)  8)

Je bent ook al iets dichter bij pensioen dan ik geloof ik  ;), zit wel wat in trouwens, niet zo ver bukken en op mn knie?n net als voor die foto gaat dan ook niet meer zo soepeltjes.

Hoe ga je dat met die golfballen doen dan Jan?  ::)
Jeroen

Trouwens wel even aan denken:
- voor M8 draadeinden eerst met 8 mm boor, diep voorboren,
- dan met 9mm boor ondiep voor de slagmoeren.

Dan zit er bijna geen zijdelingse speling op.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Zo, de eerste fase van de weathering van mijn SW9/1200 switcher locje.

Eest wat roest aangebracht, zwart voor vet en roet volgt, en dan nog een waasje met stof langs de onderkant.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Je zou ook wat roest druipers kunnen maken waar platen op platen zijn bevestigd.
B.v. de scharnieren, de rand onder roosters en de lamphuizen.
Ruimtes tussen twee onderdelen zijn DE plek voor vocht , dus roest!

Ton
Erare humanum est

Dank voor je suggesties Ton!
Ik zag dat op de foto's ook. Zoals gewoonlijk zijn foto's ongenadig bij dit soort werk...  8)
Wordt vervolgd!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Het ziet er nu al cool uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Zo, wat variatie aangebracht, wat zwart voor vet en roet, zandkleurig voor opwaaiend stof.

Laat maar weten wat jullie er zo van vinden...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ziet er smerig uit , en das goed  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Wouw kan je mijn lok ook doen  ;D het ziet er goed uit man
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi lelijk is niet lelijk! Ziet er erg mooi uit.