Workshops landschapsbouw "begroenen met een electrostaat"

Gestart door milocomarty, november 11, 2014, 11:27:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Na wat overleg heen en weer gaan we in samenwerking met www.locdepot.nl workshops aanbieden. In een dagvullend programma zullen aan de hand van diorama's de basisprincipes van het werken met de electrostaat worden uitgelegd. Uiteraard gaan we dan hierbij lekker zelf aan de slag en gaan we aan het eind van de dag naar huis met een mooi stukje modellandschap.
De kosten, er zijn 3 pakketten die we aan gaan bieden. Te weten:

1- De basis, zonder electrostaat         ?  79,95
2- De 35kV set                                   ? 199,95 deze wordt geleverd met RTS greenkeeper 35kV ? 149,95
3- De 55kV set                                   ? 289,95 waarbij je met een 55kV RTS greenkeeper ? 249,95 naar huis gaat.

Verder is bij alle workshops de lunch en verbruiksmaterialen inbegrepen. Minimale aantal deelnemers 6 het maximale 8.

Voor interesse mail workshops (@) martinwelberg.nl

Bij genoeg interesse zouden de eerste workshops in december van start kunnen gaan..

Mvgr Martin Welberg

Top Martin en Geoffrey, alleen is het bv voor mij maar ook anderen lastig om je ergens voor op te geven zonder een datum..... zou je die niet alvast in kunnen plannen? Iig voor mij onmogelijk om vooraf zonder datum iets te plannen terwijl ik graag mee zou willen doen.

Zou dat op dit moment graag willen Ronald. Ivm met een aantal voor bereidingen is het voor mij even belangrijk om de animo te indexeren..

Martin

ik heb zeker interesse hierin, had je al een plaats/locatie in gedachte
datum(s) zijn zeker belangrijk, wacht het af

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ik heb zeker interesse maar ik kan er helaas niet nu aan mee doen  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb interesse , maar locatie en datum belangrijk, interesse is in die compleet met 55KV
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik sluit me er bij aan. Ik heb zeker veel interesse maar het is wel afhankelijk van datum en locatie....

Jeffrey

Voorals nog is als locatie Borne gedacht, bij mij in de showroom alles bij de hand...werken verder wel aan workshops op locatie maar het punt is dat er dan wat reiskosten bij komen..

En een aantal data geprikt..

- 20 december
- 27 / 28 december
- 11 januari
- 24 / 25 januari

bij voldoende deelname...

Allemaal op zaterdagen en zondagen, zal een hele klus voor mij worden om dan vrij te krijgen , maar misschien 11 januari of 25 januari
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zou wel een doordeweekse dag kunnen prikken Jan, van mijn kant uit zal dat geen problemen opleveren. Als er maar minimaal 6 aanmeldingen zijn..

Jan ,Martin

een doordeweekse dag zou voor mij ook prima zijn
begin februari zou mij mooi uit komen.foutje, eind januari (vanaf 15 januari)

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ik ben 7 t/m 14 Februari golfen in Portugal

Weekend van 3 en 4 Januari zou voor mij uitstekend zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hi Martin,

Ik kan mij aansluiten bij elke groep in het weekeinde vanaf weekeinde 24 en 25 januari

groet
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Zet voor nu 2 data vast, zaterdag 27 december en 25 januari..

Heb voor de 25ste 2 Belgische aanmeldingen, kan even kijken of ik voor de rest het met forumleden kan aanvullen. Gelijk een soort van forum meet en greet..