Eurospoor 2014 24, 25 en 26 oktober

Gestart door johnlostcreek, september 20, 2014, 09:00:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zo is het ;) Gezellig toch? :)
Citaat van: American op oktober 26, 2014, 00:45:26
Je kunt via de site korting van 2 Euro krijgen.
Maar dan moet je wel weer 0,50 Euro aan administratie kosten (!!!!!!!) betalen.
Je vraagt je je dan af: administratie kosten.
Ik heb mijn kortings biljet midden in de nacht uitgedraaid.
Zonder dat er iemand aan te pas kwam!

Hans, 2 kwartjes....... waar lullen we over?

Voor de 2e jaar op rij niet naar Eurospoor geweest.
Zo te lezen niets gemist :-)
Nu maar op naar diverse fremo-treffens in Duitsland en natuurlijk de Modellbau Koeln!

Intussen wel een paar mooie boxcars in schaal 0 gescoord en ruim 17mtr aan modules in 0 en 0N3.

Ga maar wel mijn SN3 lok van PBL in de verkoop gooien.
Grt,
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

oktober 26, 2014, 22:42:04 #32 Last Edit: oktober 26, 2014, 22:49:59 by ger deguelle
Citaat van: easthouselumber op oktober 26, 2014, 22:36:02
Voor de 2e jaar op rij niet naar Eurospoor geweest.
Zo te lezen niets gemist :-)
Nu maar op naar diverse fremo-treffens in Duitsland en natuurlijk de Modellbau Koeln!

Intussen wel een paar mooie boxcars in schaal 0 gescoord en ruim 17mtr aan modules in 0 en 0N3.

Ga maar wel mijn SN3 lok van PBL in de verkoop gooien.
Grt,
Jaap


hoi jaap bedoel je niet Kolln zo ja waar is dat ?is maar een uur van mij af ongeveer
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi Ger,
Is inderdaad Koln , dus praktisch bij jou om de hoek, is van 20 t/m 23 nov.
Trouwens over om de hoek gesproken, wij hadden laatst een Fremo-treffen in Ubach-palenberg, das echt om de hoek bij je. :-)

Grt, Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Ger , K?ln wil ik ook wel naar toe , met de auto of met de trein , ik zal eens kijken welke van die dagen dat ik vrij kan krijgen. Dat is Donderdag tot en met Zondag , dus moet gaan lukken. Zou jij eventueel ook op Donderdag of Vrijdag kunnen ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Hans, 2 kwartjes....... waar lullen we over?
Daar gaat het niet over, principe!
Hans, liefhebber On30 + H0

oktober 27, 2014, 07:55:33 #36 Last Edit: oktober 27, 2014, 08:18:20 by ger deguelle
Citaat van: Janbouli op oktober 26, 2014, 23:24:35
Ger , K?ln wil ik ook wel naar toe , met de auto of met de trein , ik zal eens kijken welke van die dagen dat ik vrij kan krijgen. Dat is Donderdag tot en met Zondag , dus moet gaan lukken. Zou jij eventueel ook op Donderdag of Vrijdag kunnen ?


donderdag of vrijdag geen probleem moet ff kijken kosten trein , heb gekeken voor de trein word dan 50 euro retour is volgens mij met de auto goedkoper .
Ik weet niet of er nog iemand heen gaat als we met meerdere man in een auto kunnen we de brandstof delen is het nog goedkoper .( is maar een idee )
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: American op oktober 27, 2014, 00:28:51

Hans, 2 kwartjes....... waar lullen we over?
Daar gaat het niet over, principe!

Hans, gebruik de quote knop, dat maakt een bericht wat makkelijker leesbaar :)

Principe? 50 cent administratiekosten? Ja, je hoeft ze niet te betalen maar dan ben je 2,50 duurder uit aan de dagkassa. Dus die vat ik niet helemaal ;)

Citaat van: ger deguelle op oktober 27, 2014, 07:55:33
Citaat van: Janbouli op oktober 26, 2014, 23:24:35
Ger , K?ln wil ik ook wel naar toe , met de auto of met de trein , ik zal eens kijken welke van die dagen dat ik vrij kan krijgen. Dat is Donderdag tot en met Zondag , dus moet gaan lukken. Zou jij eventueel ook op Donderdag of Vrijdag kunnen ?


donderdag of vrijdag geen probleem moet ff kijken kosten trein , heb gekeken voor de trein word dan 50 euro retour is volgens mij met de auto goedkoper .
Ik weet niet of er nog iemand heen gaat als we met meerdere man in een auto kunnen we de brandstof delen is het nog goedkoper .( is maar een idee )

Hebben ze niet een aanbieding in treinkaartjes? Ze hebben laatst van onze club een excursie georganiseerd, daar konden ze voor ?10,00 300 km reizen.

JohnT

Citaat van: JohnT op oktober 27, 2014, 09:32:11
Citaat van: ger deguelle op oktober 27, 2014, 07:55:33
Citaat van: Janbouli op oktober 26, 2014, 23:24:35
Ger , K?ln wil ik ook wel naar toe , met de auto of met de trein , ik zal eens kijken welke van die dagen dat ik vrij kan krijgen. Dat is Donderdag tot en met Zondag , dus moet gaan lukken. Zou jij eventueel ook op Donderdag of Vrijdag kunnen ?


donderdag of vrijdag geen probleem moet ff kijken kosten trein , heb gekeken voor de trein word dan 50 euro retour is volgens mij met de auto goedkoper .
Ik weet niet of er nog iemand heen gaat als we met meerdere man in een auto kunnen we de brandstof delen is het nog goedkoper .( is maar een idee )

Hebben ze niet een aanbieding in treinkaartjes? Ze hebben laatst van onze club een excursie georganiseerd, daar konden ze voor ?10,00 300 km reizen.

JohnT


ik heb helaas zo iets niet gevonden JohnT .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Goedkoopste is idd 58 euro, met de auto rijd ik voor ongeveer 25 euro heen en terug plus het parkeren wat hoogstens 10 euro kost, dus dat is sowieso de betere keuze.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 27, 2014, 11:50:02
Goedkoopste is idd 58 euro, met de auto rijd ik voor ongeveer 25 euro heen en terug plus het parkeren wat hoogstens 10 euro kost, dus dat is sowieso de betere keuze.

dan doen we alles door de helft Jan ok
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik zal proberen donderdag vrij te hebben, zal wel lukken denk ik.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Splits dit even af in Keulen of zoiets, blijft 't overzichtelijker :)