Media

Gestart door JohnT, juli 13, 2012, 09:05:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geachte bezoeker(ster) graag wil ik jullie er op attenderen dat wij in dit forum beschikken over een geweldig fotoalbum. Ik breng dit graag onder de aandacht omdat er tot op heden nog geen gebruik van wordt gemaakt terwijl er zoveel schitterende foto' in het forum worden geplaatst.

Het mooie van een album is dat je jou foto's bij elkaar in een album hebt en de bezoeker dit als diapresentatie kan zien. Verder kun je het album ook gebruiken om foto's op te slaan welke je in topics gebruikt. Behalve foto's kun je ook andere media in de albums kwijt.

Je vind het album onder de link Media in het menu bovenaan deze pagina.

JohnT


Hallo John,

Ik had 't gezien. Een mooie functie die ook op andere fora beschikbaar is. Alleen is er meestal 1 probleem; de foto's kunnen niet doorgelinkt worden. Ik heb op BNLS enkele draadjes lopen en gebruik daar de plaatjesserver niet. Waarom? Omdat, als je hetzelfde verslag op een ander forum ook wilt plaatsen, je de plaatjes niet kunt linken. Dat is een soort veiligheids feature om te voorkomen dat het dataverkeer daar uit de klauwen gaat lopen. Men betaald daar fors voor en zouden wij onze plaatjes "deeplinken" zouden de kosten drastisch oplopen. Dus wil men dat niet.

Wat ik persoonlijk dan doe is een Photobucket account (of iets dergelijks). Dan zijn mijn plaatjes overal zichtbaar en zonder beperkingen.

Puur even als uitleg. Ik zou het album zeker gebruiken als ik alleen hier zou posten. Maar voor mij gaat dat niet op. Hoop dat anderen die exclusief hier posten dan wel gebruik maken van deze mooie optie! :) ;)

Grtz, Ronald.