Kerst layout .

Gestart door ger deguelle, juni 28, 2014, 11:22:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heb eens een testje gedaan met het water heb het zelfde gebruikt waar ik ook de waterval mee gemaakt heb .
Voordeel het droogt snel binnen een half uur en ziet uit als water .

De eerste foto is voor dat ik de 3 D kit aangebracht heb :



De tweede foto is met de kit er op en een half uur gewacht en dan pas de foto gemaakt :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er wel als water uit, vind het wel erg blauw maar misschien hoort dat zo. Neem ook aan dat het nog niet klaar is zullen nog wel schuimkoppen in komen dan ziet het er ook weer anders uit.

JohnT

Citaat van: JohnT op oktober 17, 2014, 09:20:00
Ziet er wel als water uit, vind het wel erg blauw maar misschien hoort dat zo. Neem ook aan dat het nog niet klaar is zullen nog wel schuimkoppen in komen dan ziet het er ook weer anders uit.

JohnT

Het blauwe blijft redelijk zo maar als daar de schuimkopen hier en daar is het beter denk ik ik .
Heb foto's gezien in de winter dan is het water wat blauwer door de kou en smelten sneeuw langs de kant .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben weer een paar stapjes ver gegaan ff wat schuimkopen gemaakt je ziet het niet goed op de foto maar in het echt zie je het beter ,heb meteen ook ff de waterval gelegd die laat ik nu drogen tot vanmiddag dan hier ook wat schuimkopen maken .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Graag jullie mening kerkje ja of nee ?

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

'n Kerkje hoort wel bij de Kerst.
Nu nog 'n klokje erin en dan laten luiden.
Hans, liefhebber On30 + H0

zo de berg een beetje aan geplant en wat sneeuw op de rechter berg aangebracht en het word langzaam wat al zeg ik het zelf





M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


gewoon schitterend  8)
cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Heel mooi en netjes gedaan Ger.
En nu maar hopen dat het heel snel Kerstmis wordt!
Zit die sneeuw vast?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op oktober 18, 2014, 00:10:39
Heel mooi en netjes gedaan Ger.
En nu maar hopen dat het heel snel Kerstmis wordt!
Zit die sneeuw vast?

Dat It allemaal vast Hans
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nou nog een mooie achtergrond, ziet er goed uit Ger
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 18, 2014, 14:25:17
Nou nog een mooie achtergrond, ziet er goed uit Ger


daar ben ik nu over aan het denken ja ,ik denk zelf dat ik er een kist van maak maar ik moet het eerst eens ff door mijn hoofd latten gaan .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi hoor Ger! Je rotsen vind ik ook erg geslaagd. Hoe heb je de sneeuw gedaan? Ik ben ook met een kerst-dingetje bezig, vandaar mijn vraag. ;)
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Citaat van: Maarten op oktober 19, 2014, 09:09:04
Mooi hoor Ger! Je rotsen vind ik ook erg geslaagd. Hoe heb je de sneeuw gedaan? Ik ben ook met een kerst-dingetje bezig, vandaar mijn vraag. ;)

Hoi Maarten de sneeuw heb ik gemaakt met Knauf Reno band Martin heeft mij dat voorgeslagen en het werkt perfect .
Makelijk aan brengen droogd sneeuw wit op , als dat droog is doe ik een dun laagje sneeuw er over van woodland en klaar .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf