Nieuw op dit forum

Gestart door Gerrit ATSF, juli 25, 2015, 15:51:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mijn naam is Gerrit Schoenmaker, woon in de kop van Overijssel in het Philotrain dorp Oldemarkt en ben in 2008 begonnen met modelspoor bouwen naar amerikaans voorbeeld.

Mijn passie is de ATSF/Santa Fe/BNSF Los Angeles division. Ben FREMO lid en bouw dus veel FREMO USA modules. Deze modules kunnen niet alleen op de klassieke FREMO manier worden bestuurd, maar zijn verder zodanig uitgerust dat zij ook volledig automatisch met het programma iTrain via laptop, tablet & smartphone bestuurd kunnen worden. Heb op Rail 2015 gestaan met mijn FREMO opstelling te samen met een aantal modules van de modelspoorclub Drachten (https://www.youtube.com/watch?v=fF-Urpr86nw).

Mijn achtergronden: 10 jaar VU subfaculteit Biologie, 25 jaar veehouder in Ouderkerk aan de Amstel, 13 jaar ICT-er bij een bedrijf in Haarlem en nu met pensioen in de Kop.
"   _         ___       __          __ "
  /      \   |_    _|  / __ |      | __ |
  |   -   |     |  |     \ __ \      | _| 
  |_ | _|   _|_|_   |___/    _|_|_ 
_|"""""|_|"""""|_|"""""|_|"""""|
"`-0-0-'"`-0-0-'"`-0-0-'"`-0-0-'

Ha die Gerrit,

Welkom op dit forum.
Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Welkom hier op het forum
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dag Gerrit,

Welkom hier! Veel plezier op dit forum.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hi Gerrit, welkom en veel plezier met en op het forum. By the way; mooi filmpje.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Welkom Gerrit , we zien graag foto's.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Welkom Gerrit

Ton
Erare humanum est


Welkom Gerrit en veel plezier op dit Forum.
Hans, liefhebber On30 + H0

Van harte welkom!

Groet,
Paul

Welkom Gerrit

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Welkom Gerrit.
Je hebt vast wel mooie foto`s van je baantje die je hier kan plaatsen. Ook de dingen wat je aan het bouwen bent zijn we ook benieuwd naar, (had gisteren al mooie nieuwe dingen gezien) :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl