Meesville

Gestart door nycentral, juli 08, 2012, 11:11:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ziet er goed uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het geluid is super , toegevoegd of speakers onder de layout ? Ik heb diverse geluids locs maar die klinken in N-schaal niet zo.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: Janbouli op februari 24, 2013, 23:23:50
Het geluid is super , toegevoegd of speakers onder de layout ? Ik heb diverse geluids locs maar die klinken in N-schaal niet zo.

Ja zijn zeer geavanceerde geluidsdecoders, zijn weer verkrijgbaar op tweede paasdag dit jaar  ;) ;D

Maar, in werkelijkheid heeft mijn broer die het filmpje gemaakt heeft er echte geluiden ondergezet van zijn vakantie afgelopen zomer in het zuidoosten van de US of A  :)
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Citaat van: nycentral op februari 26, 2013, 19:10:56
Citaat van: Janbouli op februari 24, 2013, 23:23:50
Het geluid is super , toegevoegd of speakers onder de layout ? Ik heb diverse geluids locs maar die klinken in N-schaal niet zo.

Ja zijn zeer geavanceerde geluidsdecoders, zijn weer verkrijgbaar op tweede paasdag dit jaar  ;) ;D

Maar, in werkelijkheid heeft mijn broer die het filmpje gemaakt heeft er echte geluiden ondergezet van zijn vakantie afgelopen zomer in het zuidoosten van de US of A  :)

Erg netjes, met zo'n geluid had het filmpje eigenlijk in HD moeten zijn. Iets voor de volgende keer?
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op februari 26, 2013, 19:40:28
Erg netjes, met zo'n geluid had het filmpje eigenlijk in HD moeten zijn. Iets voor de volgende keer?

HD wordt het niet, maar hij zet het wel altijd uiteindelijk op een DVD en die versie is wel voor grote schermen geschikt  :) Geeft altijd een leuke extra dimensie dat geluid op die manier. De geluidslocs in N zijn aardig maar halen het helaas nog niet gezien de speaker omvang en geluidskast effect bij de grotere schalen.
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Waar heb je die brug van gemaakt?

Citaat van: cadeboer op januari 21, 2015, 13:34:09
Waar heb je die brug van gemaakt?

De brug is gemaakt van styreen. Overigens zijn dit soort bruggen ook als bouwpakketje te koop van Micro Engineering.

Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles