Meesville

Gestart door nycentral, juli 08, 2012, 11:11:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: nycentral op februari 18, 2013, 09:22:08

Ooit zal alles geweathered worden alleen de stap nog even nemen... Is overigens inderdaad een Kato RS2. Prima loks, lopen als een zonnetje...


Inspiratie... ;)

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op februari 18, 2013, 11:14:58
Inspiratie... ;)

Gerard

Ik ben overigens wel al eens los gegaan op een lok, een mooie U25B, dus wie weet  :)

Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Voor Rail nog een klein projectje opgestart om een lege plek op ??n van de modules te vullen. Een oude heavyweight NYC wagon samen met een statisch model van een Mikado (in de winkel van het spoorwegmuseum voor weinig gekocht) en een scratchbuild aanbouw vormen straks the 20th Century Diner. Aanbouw moet uiteraard nog van wat onderdelen en verf worden voorzien en het bord komt nog op een stellage.

Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Inmiddels een hamburger van fimo klei in de oven gebakken en e.e.a. verder gebouwd.

Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Dat ziet er verdomd goed uit vooral de kleuren allemaal van de hamburger doe mij er maar een  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Inderdaad goed teken dat jullie er trek van krijgen  ;D

Vandaag verder de Diner afgemaakt. O.a. een Coca Cola automaat naast de ingang gezet.

Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Mooie scene geworden!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ziet er goed uit LE, lekkere hamburger, en ook het reclamebord van CC, de kleuren van de NYC in het naamsbord uitstekend.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Lekker aftands dinnertje.....hamburger reclame is net nieuw niet  ???

Citaat van: milocomarty op februari 21, 2013, 15:30:43
Lekker aftands dinnertje.....hamburger reclame is net nieuw niet  ???

Je hebt daar wel een punt  ::) Maar hij ziet er nu zo lekker uit.... Maar ik denk dat het inderdaad wel goed is als ik die hamburger wat minder appetijtelijk maak  :)
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Een paar keer per jaar zien de Meesville modules het daglicht. Nu tijdens Rail 2013 als onderdeel van onze clubbaan. Mooie gelegenheid om weer wat plaatjes te schieten.





Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles


ziet er heel mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Thanks!  ;D

Druk treinverkeer tijdens Rail 2013 dit weekend.

http://www.youtube.com/embed/HxA_Nhymh58
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles