Meesville

Gestart door nycentral, juli 08, 2012, 11:11:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

In verband met de wat mindere bouwactiviteiten van mij de laatste weken en aangezien de meeste info over Meesville op de oude site staat, hierbij wat foto's van mijn andere project naast New Eastbrook. Dit project wordt in 2013 weer verder opgepakt met verdere details en de toevoeging van een extra module.
















Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles


Bedankt voor de foto's Lars, weet niet of je dat met opzet gedaan hebt maar het ietswat schemerige/nevelige van de 6e  foto maakt dat mijn favoriet.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op juli 08, 2012, 19:57:57
Bedankt voor de foto's Lars, weet niet of je dat met opzet gedaan hebt maar het ietswat schemerige/nevelige van de 6e  foto maakt dat mijn favoriet.

Het nevelige komt door de zoom, maar deze foto is zeker ook mijn favoriet. Geeft een mooi druk beeld van Meesville zoals ik dat ooit in gedachte had.
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Mooie foto's,  vooral de eerste is super 8)

Na een flinke modelspoor dip sinds drie weken weer de draad opgepakt. Er moest nog een kaal bakje van wat scenery voorzien worden wat ik de afgelopen weken heb opgepakt. Het betreft een plek waar de PRR over een brug het NYC spoor kruist. Moet alleen nog het PRR spoor van ballast voorzien.















Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Ziet er goed uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er goed uit
Welke schaal is dit ?
groeten John LC

www.lostcreek.nl

N zo te zien...


Mooie crossing!
Jeroen

Dank heren  :) Het is inderdaad N schaal. Dit is nog voor de toekomstige grasmaster periode. Maar ben nog steeds tevreden over het algemene resultaat op deze wijze. Met een project als deze wat redelijk snel resultaat oplevert, krijg ik weer een boost om andere projecten op te pakken. Wat zeker een motivatie is zijn de activiteiten van de forumleden hier  :) Complimenten!
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Blij dat je er weer bent miste je al, om een dip te voorkomen ben ik altijd met teveel tegelijk bezig  ;D

Mooi stukje werk.

JohnT

Dank je John  :) Bij mij is het eerder andersom, met te veel bezig willen zijn en uiteindelijk niet weten waar weer te beginnen en hoe....

Vandaag het bovenste spoor van ballast voorzien.

Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles


Ga je die RS-2 nog weatheren LE? (Ik zag je post op MRH...)  ;)

Is het trouwens een KATO? Ik heb - in H0 - ook zo'n ding, van KATO, en die rijdt echt geweldig.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op februari 18, 2013, 08:26:16
Ga je die RS-2 nog weatheren LE? (Ik zag je post op MRH...)  ;)

Is het trouwens een KATO? Ik heb - in H0 - ook zo'n ding, van KATO, en die rijdt echt geweldig.

Gerard

Mooi forum en mooi blad de MRH :-) Naast dit mooie forum een prima inspiratiebron :-)

Ooit zal alles geweathered worden alleen de stap nog even nemen... Is overigens inderdaad een Kato RS2. Prima loks, lopen als een zonnetje...

@Milocomarty: thanks :-)
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles