Een station voor Clay Center

Gestart door Janbouli, april 01, 2014, 00:06:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op april 22, 2014, 21:26:36
Citaat van: ger deguelle op april 22, 2014, 16:28:33
Ziet er mooi uit

Dank je wel John en Ger

Ger heb je al weer wat motivatie opgepikt , en is er iets wat ik/wij kunnen doen?


Nee jan ik zit nog steets een beetje in een put  de treinen staan nu op een zij spoor ik wilde zelf er mee stoppen eerlijk gezegd .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ger, kom op jongen!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: ger deguelle op april 23, 2014, 16:57:02
Citaat van: Janbouli op april 22, 2014, 21:26:36
Citaat van: ger deguelle op april 22, 2014, 16:28:33
Ziet er mooi uit

Dank je wel John en Ger

Ger heb je al weer wat motivatie opgepikt , en is er iets wat ik/wij kunnen doen?


Nee jan ik zit nog steets een beetje in een put  de treinen staan nu op een zij spoor ik wilde zelf er mee stoppen eerlijk gezegd .

Ger kijk is naar wat je gedaan hebt, dat is toch prima niks om je voor te schamen in zo'n korte tijd. Je doet wat je kunt en daar moet je tevreden mee zijn je kunt niet alles hebben. Over tegenslag, als je gloednieuwe loc onder je ogen in rook opgaat dat is tegenslag.

JohnT

Ger
misschien even iets anders?
een klein uitstapje naar een andere schaal of een ander onderwerp of zo, werkt voor mij om de gedachte op een rij te krijgen.

je was/bent met een bijzondere en mooie baan bezig, lijkt me zonde om dat weer op te ruimen.
in een korte tijd heb je het scratch bouwen opgepakt en tot mooie eindresultaten laten uit groeien.
zomaar een vraag, kan je er niet al je creativiteit in kwijt?

mijn idee, niet stoppen, desnoods een tijdje rust.

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Nou mannen ik kan genoeg kanten met deze baan op,  maar heb zo veel tegenslag gehad met de baan en priv? dat ik het niet meer zo helder zie allemaal .
Dus daarom doe ik er ff niets mee en alles op een rij zetten hoe ik er verder mee wil gaan , en of ik wel de goede keus heb gemaakt met peco .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zeg Ger, jij hebt me met je bergen, scenery over de streep getrokken hoor voor mijn baan, je gaat me nu niet in de steek laten he ook al heb ik een iets grotere maat voor spoor.
Gewoon even alles laten rusten, ik heb ook de balen dat alles zo lang duurd hier, ik ga zelfs als het morgen wt lekker weer is maar een stukje LGB in de tuin leggen hier. wilde ik eerst ook pas op zolder gaan doen.

Kom op ik blijf je volgen.

Ja komt wel denk ik maar zullen we hier niet verder over gaan het het voor Jan hier niet vervuilen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Allerlei suggesties Ger om jou vooral niet te laten stoppen met deze mooie hobby!!!
Toen ik jou sprak op de afgelopen Ontraxs, was ik blij en verrast om jou te kunnen spreken.
Jij was en bent ook voor mij een geweldige inspiratie bron.
Ik heb heel veel bewondering voor jou hoe jij tot nu toe problemen, die we allemaal tegen komen, hebt aangepakt.
En steeds weer met veel succes.
Het zou toch eeuwig zonde zijn als je nu zou besluiten om te stoppen met je hobby!
Ik heb de afgelopen maanden, sinds ik lid ben geworden van dit Forum, veel van jou geleerd.
En vooral jouw doorzetting vermogen.
Nogmaals: kom op jongen!
Hans, liefhebber On30 + H0

Een paar dagen geduurd maar ook de toren heeft nu zn ramen, de foutjes zie je gelukkig alleen maar op de macro foto.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ziet er mooi uit jan
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het wordt inderdaad een mooi gebouw Jan.
Uit nieuwsgierigheid, hoe gaat dit werken?
Kruisen de sporen elkaar haaks?

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Dank je Ger en Gerard, ja de sporen kruisen haaks , het ene spoor loopt dood de muur in, moet nog iets bedenken , een brug erover om het te verbergen of zo.

Ongeveer een uurtje erover gedaan om de dak steuntjes van het bovenste dak te doen, zo'n 70 stuks.







En om de grootte van dit gebouw eens te laten zien , het gebouw op een draaitafeltje van IKEA met een Penlite AA er naast.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Op bepaalde manieren gefotografeerd lijkt het gebouw heel groot, maar met die bril een die batterij erbij zie je pas goed dat het N schaal is. Maar het geheel ziet er prachtig uit. :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30