Red Hook in NUL

Gestart door moonlicht, maart 24, 2014, 22:48:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart 27, 2014, 16:31:54 #30 Last Edit: maart 27, 2014, 16:38:36 by moonlicht
gelukkig komt het geheel nog een 15mm omhoog als hij op een stenen fundering staat
en de rails is in die foto nog op 3mm kurk gelegd, straks komt de rail in de weg te zitten.
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


is er misschien iemand die foto's heeft gevonden of gezien van het echte red hook gebeuren?
tot nu toe heb ik nog niet veel kunnen vinden, lijkt me leuk om wat meer te kunnen detaileren.
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Jan
zou je mijn vraag op het kit forum willen replyen.
ik heb geprobeert daar aan te melden maar het lukt nog niet
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

nee, bij het kitforum aanmelden lukt mij ook niet.

Wat gaat er mis met kitforums?

En een beter alternatief is nu eigenlijk de opvolger http://modelersforum.com/index.php?action=forum
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Als je je wil registreren, kan dat niet. Helemaal beneden aan de pagina moet je een "plaatje" beantwoorden om te bewijzen dat je geen spam bot bent. Dat plaatje verschijnt niet en je krijgt een error code.

ik had precies het zelfde probleem, dacht eerts dat het aan mijn PC lag, lijkt me nu meer een forum probleem

Jan, enige inzage waarom het andere forum beter is,  behalve het registreren?

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Jan

ik heb net even gekeken om te registreren bij dat nieuwe forum, MOET IK VIA FACE BOEK doen :-X

dit is voor mij wel de grens om zo te registreren, sorry maar dit gaat mij te ver. (hebben ze bij face boek aandelen???)


Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Zodan! dat is dom zeg!
Typisch een ignorant user !

Ton
Erare humanum est

maart 31, 2014, 18:56:42 #40 Last Edit: maart 31, 2014, 19:04:08 by Janbouli
Het is een manier waarop je je kan registreren , niet moet, even verder kijken dan de bekende neus.

Edit , het lijkt er op dat jullie gelijk hebben , ik heb dat niet hoeven doen en heb ze een mail gestuurd of dat anders kan, ik zou me ook niet geregistreerd hebben als dat met facebook moest , ook al heb ik wel facebook.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Jan
wacht je antwoord af wat ze er van zeggen.ben benieuwt
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Jan en anderen

ze hebben de farce boek inlog er af getrapt >:D
bedankt
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

en inderdaad , mezelf ook maar aangemeld daar, laatste vraag is trouwens als antwoord geen h0 maar ho , ha oo dus  vreemd dacht echt dat het half nul was

maart 31, 2014, 23:18:02 #44 Last Edit: maart 31, 2014, 23:22:20 by Janbouli
Het is H0 , half nul, hoe kom je bij ho?

Had het al gezien Cor , ga je daar ook de bouw van Red Hook tonen?

Heb het antwoord al gezien Cor , welcome aboard, denk dat je wel wat tips en zo kunt verwachten . Een van de eigenaren van dat forum is overigens de fabrikant van Red Hook , Doug Foster, van FOS Limited
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N