Teleurstellend

Gestart door JohnT, maart 11, 2014, 12:22:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: JohnT op maart 12, 2014, 09:21:20
Bericht gehad van de leverancier dat ik hem terug kan sturen, krijg een nieuwe. BLI antwoorden dat ik hem op kan sturen, zij repareren hem? Je zult begrijpen waar ik voor kies.

JohnT

Uiteraard kies je de eerste, anders krijg je een ge-refurbished exemplaar.... en dat wil je niet ;)

Het drama, begrijp nog niet dat ze het zo de wereld in willen sturen is er dan helemaal geen nacontrole zijn de z.g fabrikanten dozenschuivers die de producten uit China aan ons doorschuiven, lijkt het wel op.

JohnT



best brandje geweest  :(
groeten John LC

www.lostcreek.nl

John, heeft niets met dozenschuiven te maken. Ik weet dat diverse fabrikantjes in China gewoon een probleem hebben met kwaliteitscontrole. Denk zelfs dat ze er an-sich niets aan doen kunnen bij Broadway. Door onze langjarige OntraXS ervaring heb ik nu veel echte ervaringen met mannen die in China hebben laten produceren en stuk voor stuk zeggen zij dat de enigste manier om dit soort dingen te voorkomen is om er continu bij te moeten zijn. Anders naaien die chinezen je gewoon ;) en sturen je glashard je product terug waar e.e.a. aan mankeert.

Ben nu eigenlijk wel bang voor het volgende exemplaar, of die niet het zelfde probleem heeft of dat het een probleem van de decoder was die de boel teveel heeft opgestookt.

JohnT

Citaat van: usronald op maart 12, 2014, 16:27:17
John, heeft niets met dozenschuiven te maken. Ik weet dat diverse fabrikantjes in China gewoon een probleem hebben met kwaliteitscontrole. Denk zelfs dat ze er an-sich niets aan doen kunnen bij Broadway. Door onze langjarige OntraXS ervaring heb ik nu veel echte ervaringen met mannen die in China hebben laten produceren en stuk voor stuk zeggen zij dat de enigste manier om dit soort dingen te voorkomen is om er continu bij te moeten zijn. Anders naaien die chinezen je gewoon<$1alt="" title="" onresizestart="return false;" id="smiley__$2" style="padding: 0 3px 0 3px;" /> en sturen je glashard je product terug waar e.e.a. aan mankeert.

Ik kom op de term dozenschuiven omdat ze bij Broadway de loc ook niet gecontroleerd hebben en zo de wereld in hebben gestuurd. Geld trouwens ook voor mijn leverancier terwijl ik hem verzocht had de loc eerst te testen alvorens deze naar mij te sturen.

JohnT

John, ze krijgen die dingen op een pallet, rechtstreeks van de fabrikant. Tja, en dat zul je wel moeten controleren. En dat is wss niet gebeurd. Jammer, want doorsnee genomen is BLI wel goed.

John, wijst er de volgende keer uitdrukkelijk op dat de Loco eerst getest wordt voor die opgestuurd word!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op maart 12, 2014, 18:20:33
John, wijst er de volgende keer uitdrukkelijk op dat de Loco eerst getest wordt voor die opgestuurd word!!!

Citaat van: JohnT op maart 11, 2014, 12:22:47
Ik heb mijn leverancier gevraagd de loc te testen alvorens deze naar mij te sturen kennelijk is dit niet gebeurt want, het licht doet het niet. De rook diesynchroon met het geluid zou moeten lopen doet het niet, geeft wel heel veel rook. Rookunit digitaal uitzetten werkt niet. Inmiddels heeft deze unit de cab gemold, rondom de schoorsteen is het plastic gesmolten.

Hmmm...  ;) O:-)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Het is niet alleen bij BLI.
Ik heb het ook al een paar keer gehad met Mr. B.
De QC in de fabriek laat meestal al steken vallen.
Dat H0 lokje dat ik omgebouwd heb naar Chinees had een schroefje diep in de gearbox zitten die er niet hoorde.
Resultaat; de lok liep al gelijk vast de eerste keer dat ik hem liet rijden.

Het laatste gevalletje Heb ik met een setje woodsided dumpcars.
De kettinkjes die aan de zijkant van de bak zitten zijn te lang!
En niet zo'n klein beetje ook , ze slepen over de baan.
Nu is dat wel op te lossen maar het zijn van die kleine dingetjes die het soms iritant maken.

Ton
Erare humanum est

Ja maar als je loc in rook dreigt op te gaan dan geeft dat toch te denken. Foutje in de constructie nooit iemand opgevallen? laten we er maar over ophouden.

Ik had hoge verwachtingen van de loc en het merk. Die zijn nu tot een zeer laag peil gedaald.

JohnT

Ja John het kl...... , dat zelfde heb ik met MMI!
Ziet er mooi uit maar qua rijeigenschappen en isolatie....BAGGER!!!
Dit soort modellen is niet goed voor de bloeddruk!!!

Ton
Erare humanum est

Kreeg vandaag een reactie van BLI, ik moest cv waardes maar aanpassen zodat de rookunit niet te heet wordt. Ik denk dan @#$%^&*( (sorry) het moet niet mogelijk zijn dat zo'n ding te heet wordt!

JohnT

Wat een BS , dat is omgekeerde bewijslast.....zij moeten er voor zorgen dat die lok niet in rook opgaat! ......punn intended.

Ton
Erare humanum est

Vandaag bericht gehad dat de nieuwe loc onderweg is, hoop dat ik er meer geluk mee heb. Ben in ieder geval op mijn hoede.

Goeie service van de dealer.

JohnT