Ontraxs 2014

Gestart door American, maart 08, 2014, 21:56:36

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hans, heb net bij de MM een Nikon Coolpix S3500.... met 4GB kaart een tasje voor 90 euro. 20,1 MP en een prima macrostand. Maakt ook prima picturen.

Leuk al die camera's maar het resultaat van al die apparaten is het leukste van dat ding..... Heeft er niemand foto's van die andere Amerikaanse havenbaan....... die op het perron stond....???

Jeffrey

Jawel, ik. Zal ze zo plaatsen :)


Thx,

Bijna hetzelfde als ik aan het plannen ben voor een baantje..... ik vindt dit ook een erg leuke baan al hadden de gebouwen iets meer body mogen hebben.

Jeffrey

Hoi Jeffrey.

Onder de titel  OntraXS 2014   op Youtube vindt je een stukje film van de baan die jij zoekt.
Het is het 3e of 4e fragment ?

Groeten van Ren


Hi Rene,


Had je baan nog niet zo goed bekeken als op de foto`s te zien is.
Ziet er goed uit. Vele leuke details. Echt af zo.
En in ieder geval wat kleiner dan de vorige On3 baanl
Lekker handzaam op deze manier.
Mooi gedaan
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hoi heren.

Jeffrey en Ronald, waarschijnlijk loop ik wat achter de muziek aan maar toen ik keek was er maar 1 filmpje te zien, het eerste filmpje van 13.30 minuten.
Dat er nu zo veel meer te zien is, is natuurlijk geweldig!
Op het filmpje 09 OntraXS 2014 is een film van alleen Rails around the Bay te zien en als je wat verder zoekt is er nog meer te vinden van die baan!
John, bedankt, mijn opzet is geheel geslaagd, inderdaad lekker handzaam, lekker licht, thuis makkelijk op te slaan en simpel te bedienen!
Ik begin er sterk aan te denken om de Sn3 baan ook te reorganiseren, dit formaat bevalt wel.

Groeten van Ren

Citaat van: usarene op maart 15, 2014, 22:53:49
Ik begin er sterk aan te denken om de Sn3 baan ook te reorganiseren, dit formaat bevalt wel.

hehe Ren?, dan kan mijn PBL ook weer de baan op :-)

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

PBL Jaap???
Hans, liefhebber On30 + H0

maart 16, 2014, 01:45:15 #56 Last Edit: maart 16, 2014, 01:48:11 by johnlostcreek
Hi Hans

PBL een fa die maakt o.a. messing locs en cars in Sn3
Echt geweldig spul.
kost een paar centen maar dan heb je ook wat  8)

http://www.p-b-l.com/
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Die staan ook altijd achterop de Gazette......waanzinnig mooi spul!!

Ton
Erare humanum est

Inderdaad, machtig mooi spul!
Hans, liefhebber On30 + H0

Nog wat foto's, heb er nog heel wat.









3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N