Filmpjes plaatsen

Gestart door JohnT, juni 30, 2012, 09:33:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hier onder een beschrijving hoe filmpjes te plaatsen. Vertaling volgt.


Auto-embedder features
You can now automatically embed video and audio clips by posting the clip's URL into your SMF forum posts from over 200 sites (hundreds if you count the supported networks), including YouTube, DailyMotion, Google Video, Google Maps, MetaCafe, MySpace, Facebook, Veoh...
No need for BBCode or messy embed HTML. And if a user posts the embed html code for a site, it'll be turned automatically into a nice little furry harmless link.

Just copy the URL from your address bar into a post (like http://www.youtube.com/watch?v=uyCF7xUSmAY), and Aeva Media will do the rest. It's the ultimate user-friendly way of posting clips. YouTube videos will automatically appear in HD and Widescreen if available and enabled.


- Enables support for dozens of sites. Embed local or remote files (except for attachments), such as MP3, MP4, FLV, DivX, Avi, SWF, RM, WMV, MOV...- And so on.

Users can select on-the-fly their preferred embed size, normal or maximum (saved in a cookie)


JohnT

Bedankt John, goeie tip.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hallo John.

Ik heb wat filmpjes van mijn kelderbaan gemaakt en nu wil ik die bij-in mijn topic ,,Kelderbaan,, plaatsen.
De filmpjes staan opgeslagen op mijn laptop onder documenten en het kaartje uit het toestel.
Is dat mogelijk en zo ja, hoe kan ik dat het beste doen ?
Zoals je weet ben ik niet zo handig met deze materie !

Groeten van Ren?.

ik weet niet of je ze ook op you- tube wild zetten maar als je dat doet kun je met delen het filmpje met die link wat je dan te zien krijgt kun je het hier p het forum zetten .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

inderdaad. eerst de filmpjes op youtube plaatsen en dan kan je de link op het forum zetten  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hallo Heren.

Dat op You tube zetten was eigenlijk niet de bedoeling, geen slapende honden wakker maken !
Er wordt meer gehaald dan gebracht  als jullie snappen wat ik bedoel.
Ik wil het een beetje alleen voor ons clubje houden, vandaar.
Nou, ik wacht nog wel even af of er nog een andere oplossing langs komt, in ieder geval bedankt.

Groeten van Ren?.


Citaat van: usarene op januari 07, 2015, 19:09:28
Hallo Heren.

Dat op You tube zetten was eigenlijk niet de bedoeling, geen slapende honden wakker maken !
Er wordt meer gehaald dan gebracht  als jullie snappen wat ik bedoel.
Ik wil het een beetje alleen voor ons clubje houden, vandaar.
Nou, ik wacht nog wel even af of er nog een andere oplossing langs komt, in ieder geval bedankt.

Groeten van Ren?.

Volgens mij kun je op YouTube ook aangeven dat een filmpje priv? is en het mogelijk dan wel op je eigen website c.q het forum plaatsen.

Heb het nog nooit geprobeerd maar dat je een filmpje priv? kunt maken weet ik wel.

JohnT

Ja, kan.

Ton
Erare humanum est