Herberts Crossing.

Gestart door usarene, februari 15, 2015, 21:42:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

https://www.youtube.com/watch?v=sUPFkrH_eMg
Hallo.

Als het klopt is hier een filmpje te zien van mijn Herberts Crossing baan.
Ik weet niet of het hier of ergens anders geplaatst moet worden maar het gaat wel over een layout dus denk ik dat het hier goed staat.

Groeten van Ren

Mooie baan met een gezellig sfeertje Ren?.  :D
Zag ik het goed dat je met opdrachtenkaarten werkt? Of is dat alleen als je op een tentoonstelling staat?
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Het is en blijft een schitterende baan!
Mooie structures, mooi groen en bovenal, prachtig materieel.
Ik zie je wel weer op Rail 2015.
Ga ik weer genieten van je baan Ren?.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hallo Joop.

In de baan is een rangeerpuzzel verwerkt met op papier een beginstand van het materiaal.
Dan keer je het papier om en komt een nieuwe opstelling voor de dag en dan is het de bedoeling dat je het materiaal in die opstelling plaatst, uiteraard met de nodige hindernissen die zijn ingebouwd.
Als dat gelukt is , keer je het papier weer om en begin je weer opnieuw.
Zo kun je uren bezig zijn en het gekke is dat je bijna nooit dezelfde manier gebruikt om tot het eindresultaat te komen.
Dat is ook niet belangrijk, alleen het eindresultaat telt.
Ik wil je uitnodigen om het op Rail eens te komen proberen, misschien is het iets voor bij je thuis.
Dat geldt trouwens voor iedereen, de baan is gebouwd om het publiek te laten rijden, alleen de volwassen mensen durven niet zo goed en dat is wel jammer want het is best leuk om te doen.
Als alles uit de hand loopt zijn wij er nog om te helpen hoor!
Er valt natuurlijk ook nog wat te verdienen, koffie, koek en eeuwige ROEM !!

Groeten van Ren

Kijk, die eeuwige roem, daar doe je het toch voor?
Ik zal toch de uitdaging eens aan gaan Ren?.
Want het is verschrikkelijk leuk om dat 'n keer te mogen doen.
Het is net wat je zegt over de volwassenen, ik ben daar altijd een van geweest!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: usarene op februari 16, 2015, 22:04:02 Ik wil je uitnodigen om het op Rail eens te komen proberen, misschien is het iets voor bij je thuis.
Groeten van Ren?.
Ik kom zaterdag zeker even bij je buurten. :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Baan in het eggie gezien, helemaal leuk! Niet gerangeerd, maar wel even kennis gemaakt en wat gekletst :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Ik ook, is leuk als je een gezicht bij de naam kan plaatsen.
Was wel leuk want Rene , Hans Coen en Johan zaten bij elkaar.
Gezellig onder het nuttigen van een bakkie even zitten babbelen.
Ik heb Martin ook nog even vluchtig het vlees gedrukt toen ik binnen kwam maar die moest het nicotine gehalte op peil gaan brengen ;D
Ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat de banen van Hans en Rene er nog beter uitzien dan op de foto's.
Het was toch weer ff fijn om American style banen te zien tussen al dat Europeese volgepropte banen geweld.
Niet veel gekocht , je word doodgegooid met H0, alleen wat evergreen platen bij Locdepot.

Ton
Erare humanum est