Je werkplek..........?

Gestart door Robin87, januari 27, 2014, 23:10:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: dutchbuilder op januari 31, 2014, 23:06:31
We dwalen weer af van het onderwerp , boys.....

Ton

Nee , hoor , de monitor gebruik ik vooral om voorbeelden voor mijn neus op een scherm te hebben op mijn werkplek zodat ik niet alles hoef af te drukken  ;)

En wat ook mooi kan is de 3 fora volgen terwijl ik bouw.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vandaar dat het zoveel tijd kost, teveel afleiding  ;) ;D :-*

februari 12, 2014, 21:12:03 #47 Last Edit: februari 12, 2014, 21:15:13 by Robin87
Mooi heren een aantal leuke werkplekken gezien hoor, ziet er goed uit!!
Ik moet zeggen dat ik normaal ook meer een eigen systeem heb......dus een hele berg spullen op 1 tafel mja.....

Nu word dat denk ik dus anders want ik heb mijn tijdelijke hobby-honk klaar, ziet hier:

De werkbank.

De kast waar allerlei dingen liggen.

De vitrine voor projectjes die af zijn en wat verf.

En restanten N spoor en een hele berg scenerymateriaal.
Grtz Robin.

Hi Robin.

Ziet er goed uit. Je hebt de ruimte om wat te doen
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Mooi plekkie Robin.
Uhhhh........ waar moet de baan komen?
Hans, liefhebber On30 + H0

Hans,

Deze ruimte is ook maar tijdelijk. Ik heb een redelijke zolder over van ong 4.5 bij 8 meter daar moet eerst dit zomer een dakkapel op en netjes afgewerkt worden.
Daar komt dan de baan te staan van ong 1x4 meter in modules. Ben nog niet helemaal zeker van de maten. Hier in het kamertje waar ik nu zit ben ik aan het bedenken of ik misschien 1 module zou kunnen maken, die met de mill erop.........en anders ben ik nog een jaartje aan het scratchbuilden voor mijn baan. Kan ik ook lekker mee uit de voeten hoor ;)
Grtz Robin.

Duidelijk Robin.
Hans, liefhebber On30 + H0

Ja lekker door bouwen Robin , heb je straks ook geen mock-ups nodig.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mijn stulpje

Lekker klein en lekker rommelig. Zo zie ik het graag.
In het kistje linksvoor zou al het gereedschap moeten zitten, in de doos daarachter de verf/lijm ed. Rechtsboven hangt mijn boodschappenlijstje.  ;D

Groet,
Paul

Boodschappenlijstje???
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Hans, liefhebber On30 + H0


En zjips!!

Ton
Erare humanum est

Volgens mij hebben Ton en Martin het wel goed beschreven. Ze vergeten alleen t bakkie voor de zondagmorgen.  ;)

Nee, Als ik tijdens het bouwen ontdek dat ik iets niet (meer) heb, zet ik het op het lijstje. (hout, styreen, verf, lijm) Dat spaar ik dan op tot het volgende aankoopmoment. Anders vergeet ik vaak die kleine dingetjes.

Groet,
Paul



Dat hadden we ook zelf kunnen bedenken!
Hans, liefhebber On30 + H0