Ik bouw op A3 oppervlak! (0,12 vierkante meter)!

Gestart door usronald, januari 20, 2014, 19:40:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik ga je met interesse volgen Ronald. Het is en blijft altijd spannend en interessant om de idee?n van iemand tot ontplooiing te zien komen. :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30


Oke, ondanks het warme weer, werk en andere zaken vandaag weer wat gefreubeld aan het bakkie. Ik had inmiddels besloten niet meer verder te gaan met de verlichting die er nu in zit en een kleur- en witlicht dimunit besteld in China. Die waren er gisteren (voor 15 euro.....), dus vanavond de lampen er maar uit gesloopt:



Ledstrip had ik nog, dus 2 stuks wit en 1 stuks kleur op maat gemaakt en voorbereid voor installatie. Ik heb er wat dotten montagelijm bij tussen gedaan omdat door de ontstane warmte ze wel eens los willen gaan. Ervaringen uit het verleden zullen we maar zeggen ;) :



Een 20 minuten gewacht en ze er in geplakt:



Er zit er nu eentje direct vooraan zodat ook de voorzijde nu verlicht is. De andere 2 zitten ongeveer in het midden, en samen zal dat het bakje netjes uitlichten denk ik zo.

U denkt; waarvoor die moeite? Wel, ik ga het bakje toch aankleden, heb spul genoeg. Ik denk zelf dat je dan de kracht zult zien van een klein-oppervlak baantje en dat je er ook nog een beetje zinvol mee kunt rijden.

Wordt vervolgd dus! :)

Ik wacht met spanning op het vervolg...

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30