website soms onbereikbaar

Gestart door Opa-Bullcat, januari 18, 2014, 11:20:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo, het valt me al 2 dagen op dat de website soms gewoon niet bereikbaar is, of ik een melding krijg van SMF iets met de database ofzo. kan dat kloppen?


Ik had er gister avond ook ff langs
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik ook, enkele malen. Na refreshen doet ie t weer ;) misscchien even navraag doen bij de provider komende week, misschien zijn ze bezig geweest met een en ander?

Ik had nu net even een hickup van de website.

Ton
Erare humanum est

Als we de jongens willen helpen, dan lijkt het me wel handig om even concreet te worden, mannen!

Zo van 'hij doet ut niet', daar kan geen techneut wat mee.

Welke boodschap krijg je?

Zelf kreeg ik bijvoorbeeld gisteren de melding dat SMF geen connectie met de database kon maken.

HTH,
Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hans melde dit al Gerhard.  Maar zoals Ronald al zij het zal iets bij de provider zijn.

Punt is dat wij een MYSQL server (systeem wat voor de database zorgt) moeten delen met anderen. Als een ander, andere website deze server teveel belast door een foutje in de website dan kun je dit soort meldingen krijgen.

Mijn ervaring met deze provider is dat hij hier vrij snel op ingrijpt.

JohnT

Door de bank genomen werk de site prima , hickups hou je altijd.
Kom ik een half uurtje later wel terug.

Ton
Erare humanum est

Heb tot nu toe geen enkel probleem gehad , dus ik weet niet waarover we het hebben, mijns inziens loopt het forum als een tierelier sinds we naar de nieuwe host zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Volledig met Jan eens.
Hier in Oss geen probleem!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: Janbouli op januari 19, 2014, 00:34:39
Heb tot nu toe geen enkel probleem gehad , dus ik weet niet waarover we het hebben, mijns inziens loopt het forum als een tierelier sinds we naar de nieuwe host zijn.

Klopt, maar toch heb ik af en toe die meldingen.... misschien dat Chrome er een rol in speelt, die gaat niet altijd even goed om met dit soort dingetjes. Zal het eens in de gaten houden en bij meldingen een screendump maken. Maar feit is wel dat het hier de laatste tijd al diverse malen gebeurd is. EN dat kan niet aan de verbindingssnelheid liggen want die is hoog zat ;)

Zal de site eens wat bezoeken in Chrome, gebruik nu eigenlijk altijd Firefox.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 19, 2014, 19:07:26
Zal de site eens wat bezoeken in Chrome, gebruik nu eigenlijk altijd Firefox.

Als de fout inderdaad is dat SMF niet bij de database kan (en ik heb geen andere fout gezien) dan maakt het geen bal uit met welke browser je werkt, het is een server-probleem.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Werlk altijd met Google crome, heb nooit problemen met de site  :o
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Precies. Hier zowel op IE, Chrome als Firefox nooit problemen gehad sinds het nieuwe forum.