Stewart F7 detaileren

Gestart door JohnT, januari 21, 2014, 19:30:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geachte forumleden.

Ik heb dit en detailkitjes van Detail associates. En wil er dan dit , onderaan de pagina van maken.

Nu is mijn vraag hoe kom ik aan de maten waar wat moet komen.

JohnT

Hi John,

ik denk de loc compleet ontdoen van elk detail zodat je de cab overhoud en dan de cab gaan voorzien van alle details.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Bij de tune-up delen zit vaak wel een beknopte beschrijving. Als je zeker wilt gaan even zoeken, er zijn diverse goede boeken over detailling te koop.

Hi John, erg ambitieus.
Maar het resultaat is grandioos.
Prachtig gewoon, ook de kleuren!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: usronald op januari 21, 2014, 20:44:31
Bij de tune-up delen zit vaak wel een beknopte beschrijving. Als je zeker wilt gaan even zoeken, er zijn diverse goede boeken over detailling te koop.

Zoek mij suf kan niets vinden een gebruiksaanwijzing zit er niet bij.

Zat info met plaatjes maar geen maten.

JohnT

Is het niet zo dat jes setje eigenlijk alle opgespoten onderdelen zoals hand en deurgrepen, vervangt. Als dat zo is kun je gewoon die locaties aanhouden anders zit er niets anders op dan op het internet detail foto's te gaan zoeken.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

De Stewart loc's die ik heb zitten de onderdelen helemaal niet op ook niet aangespoten. Gelukkig niet want anders moest ik die eerst nog wegsnijden. Maar ik ben maar begonnen met goed kijken naar de foto's en wat ik ook gezien heb met een loep is dat hier en daar de punten voor onderdelen wel zijn aangegeven. Bijvoorbeeld voor de hijsogen op het dak daar zie je heel kleine eilandjes met een nog kleiner gaatje aangegeven. Gaat je uitboren en het hijsoog erin lijmen, dat werkt. Het zelfde geld ook wel voor de handgrepen dus kan wel een eind komen.

JohnT

En dat is precies de methode, John. Dat spul komt uit de tijd dat al die details idd opgespoten waren, dus dan moest alles eraf gesneden worden en vervangen door deze nieuwe delen.

Ben benieuwd naar het resultaat :)

januari 29, 2014, 17:00:40 #8 Last Edit: januari 29, 2014, 17:02:58 by JohnT
Ok? de A-unit is zo goed als klaar nog wel glas in de nummerborden zetten. En het nummer op het front zetten.

Het verhaal op mijn website.

JohnT

Oei, prachtig toch?
Hans, liefhebber On30 + H0

Nijs!!!!

Ton
Erare humanum est