mijn eerste nieuwe aankoop

Gestart door Opa-Bullcat, januari 03, 2014, 21:48:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op januari 11, 2014, 14:42:44
Citaat van: JohnT op januari 11, 2014, 09:50:03
Ik zou ook niet voor dergelijke bedragen op Ebay of welke andere veilingsite gaan shoppen. Koop dan liever in een winkel met goede service in het geval dat er iets opdoet.

JohnT

Ik heb geen enkel probleem met kopen van Ebay, maar meestal wel bij dezelfde verkopers , sowieso ligt in de VS de garantie bij de fabrikant en niet zoals hier bij de winkelier. En de prijzen van de Nederlandse winkeliers daar koop je meestal 1,5 maal hetzelfde artikel voor uit de VS ook met de bijkomende kosten.

Kopen op ebay vind ik totaal geen probleem.
Hou wel de verzendkosten in de gaten die kunnen af en toe heel hoog zijn   :-\ :-\
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 11, 2014, 15:56:06
je hebt gelijk Jan, meestal koop ik in dit geval ook bij dezelfde verkoper meer items als hij zaken heeft die mij bevallen, EN ik laat het als gift versturen naar mijn prive adres en verzoek of hij als het kan geen zakelijke afzender op wil zetten :)

Ons ben zunnig he :D :D

Dan heb je geluk want de meeste verkopers doen dat niet... omdat ze er gezeik mee krijgen als het pakket kwijt raakt. Jij wilt graag je oorspronkelijke waarde en hij heeft er een fractie van op je pakketje gezet voor de douane.

Maar goed, als het jou lukt is het prima. Ik wil het gezeik niet en betaal wel wat het kost. Soms gaat er iets door, soms niet. Uiteindelijk heb ik dan nog genoeg verdiend