Zeemos

Gestart door ger deguelle, november 30, 2013, 14:40:33

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Citaat van: milocomarty op december 05, 2013, 19:45:57
Ronald moet nog een aardig stukkie naar geesteren... ;)
Hoi,


32 kilometer volgens de routeplanner.


Groetjes, Wim.

Mannen bij de eerste link niks bestellen is 2 X niks foto morgen ben nu een beetje high nog
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: wimmc op december 06, 2013, 18:53:06
Citaat van: milocomarty op december 05, 2013, 19:45:57
Ronald moet nog een aardig stukkie naar geesteren... ;)
Hoi,


32 kilometer volgens de routeplanner.


Groetjes, Wim.

Aalten - Geesteren 71,5 km minimaal 1 uur en 10 minuten  ;)

Citaat van: ger deguelle op december 06, 2013, 19:57:36
Mannen bij de eerste link niks bestellen is 2 X niks foto morgen ben nu een beetje high nog

Zat me al af te vragen of ik die ook al 's geprobeerd heb, volgens mij zat er voor dat geld niet veel in een doosje... ??? ::)

Citaat van: milocomarty op december 06, 2013, 20:15:31
Citaat van: ger deguelle op december 06, 2013, 19:57:36
Mannen bij de eerste link niks bestellen is 2 X niks foto morgen ben nu een beetje high nog

Zat me al af te vragen of ik die ook al 's geprobeerd heb, volgens mij zat er voor dat geld niet veel in een doosje... ??? ::)

Dat doosje hebben ze ook alle moeite voor gedaan om het wat te laten lijken op de foto, het doosje is maar Formaat: 297 / 210 / 100 mm , das net iets meer dan een A4tje en dan 10 cm hoog.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Da's overigens exact een A4-tje

Hier een foto Claudia heeft er een vork



Kijken of ik daar nog wat van kan maken is gewoon aangeduwd
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

december 07, 2013, 10:16:19 #23 Last Edit: december 07, 2013, 10:18:40 by JohnT
Is inderdaad niet veel, ik heb ooit is zo'n grote doos kunnen kopen toen nog de beurs in Amersfoort samen met een bevriende modelspoorder doe er nu nog mee.

Ger je moet het zeeschuim nat maken met een plantenspuit en even laten weken. Daarna voorzichtig het spul losmaken. Dan onderste boven ophangen, het beste is de onderkant van de stam aan een knijper en een knijper aan het uiterste puntje van de top zodat het takje door het gewicht van de knijper recht getrokken wordt. Een lat met opgeplakte knijpers werkt prima hiervoor.

JohnT

Citaat van: JohnT op december 07, 2013, 10:16:19
Is inderdaad niet veel, ik heb ooit is zo'n grote doos kunnen kopen toen nog de beurs in Amersfoort samen met een bevriende modelspoorder doe er nu nog mee.

Ger je moet het zeeschuim nat maken met een plantenspuit en even laten weken. Daarna voorzichtig het spul losmaken. Dan onderste boven ophangen, het beste is de onderkant van de stam aan een knijper en een knijper aan het uiterste puntje van de top zodat het takje door het gewicht van de knijper recht getrokken wordt. Een lat met opgeplakte knijpers werkt prima hiervoor.

JohnT

Ja ik vind het erg dat je hier 54 euro voor betaald ,als ik weer kan lopen ga ik dat zeker doen met de plantenspuit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb je er al is aan gedacht om het zelf te zaaien? Werkt goed helemaal als je over een kasje kan beschikken.

Je kunt zaad kopen bij Vrekens zaden in  Dordrecht.

JohnT

Citaat van: JohnT op december 07, 2013, 10:26:10
Heb je er al is aan gedacht om het zelf te zaaien? Werkt goed helemaal als je over een kasje kan beschikken.

Je kunt zaad kopen bij Vrekens zaden in  Dordrecht.

JohnT

Ik heb zaadjes hier nog 3 zakjes vol is wat voor het voorjaar
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Schandalig voor die prijs, maar waarschijnlijk nog altijd goedkoper dan de modelbouw verpakkingen....

Effe informeren voor je Ger bij die andere ?

Citaat van: milocomarty op december 07, 2013, 11:06:32
Schandalig voor die prijs, maar waarschijnlijk nog altijd goedkoper dan de modelbouw verpakkingen....

Effe informeren voor je Ger bij die andere ?

Kijk maar eens wat mij dat gaat kosten  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf