American Civil War Layout

Gestart door usronald, juni 13, 2012, 12:47:52

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hi Ronald,

Je baan staat er mooi bij.
Hoop je zondag nog te zien.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ronald,

Ik heb de bouw gevolgd en nu hem  ook "live"gezien.
In het echt is hij nog mooier dan op de foto's.
Knap gedaan !!

Groet,

Jan
Met de vriendelijke groeten,  JAN

Vandaag met Jan op de beurs geweest en de baan gezien gewoon super om het in het te zien  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ronald , in het echt ziet ie er veel beter uit dan op de fotos , vooral de kleuren zijn in het echt veel mooier. We zijn een keer of 3 langs geweest jammer dat we je gemist hebben. Ewout was een waardige vervanger  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja jammer dat je er niet was Ronald.
Ik heb de baan ff goed bekeken vooral die stub wissels , mijn complimenten.

Ton

 
Erare humanum est

Dank mannen, ik was er rond 3'en. Heb later wel gezien en gehoord dat er verschillende mannen langs waren geweest. Helaas heb ik geen van jullie gezien of getroffen, dat vind ik wel jammer. Volgende keer beter! ;) Fijn dat jullie van onze bouwkunsten hebben genoten!

John, ik zie je zondag misschien :)

Ondanks dat ik er niet was heb ik je baan toch mogen aanschouwen op YouTube
On traXS! 2013 - Kennesaw GA 1863
Ziet er zeer mooi uit geen woorden voor
Hoop dat ik hem binnenkort nog mag aanschouwen tijdens de expositie sporen naar het front

Gr. Klaas
Gr. Klaas

Door omstandigheden kan ik helaas eerst geen amerikaan kopen

Dank je Klaas, heb het filmpje direct maar als favoriet gemaakt. Ja, de TT zal de baan laten zien, we doen nog wat kleine dingetjes om het nog iets verder op te fleuren en aan te kleden.

Je bezoek zal het zeker waard zijn ;)

Wat ik wel jammer vond was dat jouw moduul een beetje uit de loop stond.
Was nou niet echt een A lokatie......we waren dat stuk tussen die wagons bijna vergeten.
Gelukkig had ik de plattegrond al eerder bestudeerd.
En als of de duvel er mee speelt, staan we te kijken breekt er een koppeling af!!!!!!

Ton
Erare humanum est

Ha, ja dat kan. Heb gehoord dat ze een probleempje hadden. Geloof dat ze het goed opgelost hebben :)

Zo, nog even wat figuren geverfd voordat de baan naar het NSM gaat maandag. Er moest nog een leger op met vlagdragers, trommelaars en soldaten. Het was nog een hele klus, erg bewerkelijk. Hier de "workbench":





En net op hun plek gelijmd. De strijders zijn blij ;):



Zo, nu eerst een wijntje! :)

Proost wat zien ze er mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi werk Ronald, maar kun je de vlaggen niet gewoon stotend tegen de stok aanlijmen? Zal toch wel kunnen met CA lijm?

JohnT

Mooi werk Ronald, zo een macherend leger. maak je nog wat foto`s  van de gehele baan om te plaatsen.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dank mannen voor alle lof ;)

We zijn inmiddels weer een hele tijd verder, om precies te zijn bijna 4 maanden. Heel veel modelbouw werk is er in die tijd niet uit mijn handen gekomen. Veel tijd is gegaan in therapie na de ingreep, en natuurlijk is het zomerse weer ook niet echt in ons modelbouw-voordeel.

In die tijd zijn er ook weer een aantal uitnodigingen uit-onderhandeld en zo staan er weer een 6-tal shows gepland in het najaar: - http://www.ronaldhalma.nl/html/evenementen.html . De mooiste is eigenlijk wel Railex North East in Newcastle on tyne in Engeland eind Augustus: http://www.railexne.com/. Ik had mijn vakantieperiode al op deze show aangepast en afgelopen week groen licht gekregen om te mogen komen. Ik reis daar alleen heen om de kosten van beide zijden te beperken. Wel neem ik daarvoor 2 banen mee namelijk The Shop en deze baan Kennesaw 1863.

Maar..... in de aanloop naar Sporen naar het front in het NSM heb ik het niet voor elkaar gekregen om alle figuren die ik gekocht had te schilderen, en dus lag er nog wel wat werk te wachten. Daar ben ik vanmiddag maar mee begonnen. Buiten zitten is niet zo mijn ding en lekker voor de tv met de Tour in beeld is dit ook geen straf:



Ik ga lekker even door om te zorgen dat in de komende 2 weken al deze figuren klaar zijn. Dan zal ik rond 21 Augustus met toestemming van het NSM mijn baan ophalen uit de tentoonstelling en zal ik de 22e afreizen naar Engeland.

28 en 29 September dstaat Kennesaw trouwens nog op Valkenburgse Meer in het smalspoor weekeinde, en 2 November nog een dag in Emmen bij de MSC aldaar: http://www.msc-emmen.nl/. Dat is op speciaal verzoek van Geoffrey, eigenaar van locdepot (http://www.locdepot.nl/). Dus wie wil kan langskomen ;)

Zo, ga weer verder en hou jullie op de hoogte omtrent de ontwikkelingen van deze baan!