American Civil War Layout

Gestart door usronald, juni 13, 2012, 12:47:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het ziet er weer mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ronald , hoe ga je dit integreren in je baan, het is natuurlijk een soort kampement, en niet een slagveld met een schietend kanon? Just curious.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ben ik nog aan 't uitvogelen... voorkant links met campement, het kan natuurlijk zijn dat ze het materieel aan het inschieten zijn. Ook kan het als tijdelijke verdediging zijn, tenslotte staat er een heel kamp natuurlijk (je ziet niet alles maar het is er wel).

Wat dacht je van training?
Voor ??n kanon was acht man nodig en moesten alles kunnen voor het geval er een man wegviel.
Ton
Erare humanum est

Helemaal goed, Ton.

Vanavond nog even een testje met de link and pin koppelingen gedaan. Ze zijn van Wiseman uit de States en zien er gelikt uit. Hier met elkaar verbonden (niet helemaal scherp) en met een half-geverfde platte wagen:



En een overzichtje:



Later weer meer!

Toch het mooie van grotere schalen, zulke details . Het begint er aardig op te lijken Ronald.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zeker, al is het een heel gekloot om die dingen te koppelen zo...... ;D :) ;)

En een korte film om te zien dat de koppelingen functioneren:

- http://youtu.be/O-ZKaIHnV6I

Ziet er mooi uit en vooral het geluid vinden we leuk  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Da's mooi! ;)

Ben je even een paar dagen niet boven geweest is die ondeugende tiener van bijna 18 bezig geweest....kijk maar waar de stok geplaatst is:



Zucht.... ;) de jeugd ;D Vanavond wat schilderwerk aan de figuren gedaan maar ook aan de flatcar. De zijkanten even allemaal dekkend bruin geverfd, en de draaistellen matzwart. Ook de wielen zijn roest geverfd en het geheel heeft een drybrush gehad:



Zo zitten we dan beide, aangezien ik qua rug even rustig aan moet doen gaat schilderwerk in de stoel redelijk goed. Ik moet toch wat.... :



Later weer meer!

Niet alleen die stok is gericht , de loop van het kanon staat ook op scherp  ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Dat ziet er gezellig uit Ronald
1 aan het schilderen en 1 aan het plakken.
Gr. Klaas

Door omstandigheden kan ik helaas eerst geen amerikaan kopen

december 25, 2012, 12:27:46 #238 Last Edit: december 25, 2012, 12:30:13 by usronald
Yep! :)

Vandaag nog even wat gedaan; het paard van generaal Longstreet in de basiskleur gezet. De grondkleur is zwart:



Straks visite, later meer dus!

Ziet er goed uit al  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf