Broadway Limited SW1500

Gestart door Dieu43, oktober 28, 2014, 15:14:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Is er iemand die ervaring heeft met een onwillige SW1500 van Broadway Limited. OP het testspoor doet e lok alles, licht geluid, rijde etc. Op de baan is hij volledig dood. Op de print lijkt geen reset knopje te zitten, dus een harde reset is niet mogelijk. Ook het wijzigen van CV8 op het testspoor werkt niet. Weggooien is toch wel zonde.....

Relevanter dan het merk en type van de Loc is merk en type van de decoder.
Weet je die ook?

Wat verwacht je in CV8 aan te treffen?
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

En met welke centrale programmeer je?

Raar dat ze op het testspoor wel werkt, wat is het verschil in de baan en het testspoor? Of zet je tijdens het testen de spanning direct op de print?

JohnT

Ik neem aan dat we het over een QSI decoder hebben..
Volgens het manual is cv 56.128 factory reset.

Ton
Erare humanum est

Het is een Paragon 2. De fabrikant heb ik benaderd en deze vertelde me dat de harde reset aan de onderzijde van de print zit. Ook deze werkt niet zo als opgegeven.
Don

direct uit de user guide.

DCC Operation

Paragon 2 Locomotives come equipped with an integral
DCC decoder. Is automatically detects if you are using a
DCC system and responds appropriately.

FACTORY DEFAULT ADDRESS = 3.
To Reset, set CV8 = 8.

When programming on the main line in Operations Mode,
the locomotive will beep to indicate when a CV is changed.
It will not beep if the same number is programmed into a
CV. It will not beep on the program track.


Maar dat werkt niet volgens jou....

Ton
Erare humanum est

Als cv 8 niet lukt, zegt mijn handleiding dat je een klein knopje op het circuitboard ingedrukt moet houden terwijl je de spanning op de baan zet.

JohnT

Wat betreft de SW1500 van BLI heeft de fabrikant aangeboden het ding na te zien. Dat wordt dus opsturen. Ze mailen me eerst een formulier om zonder kosten door de douane te geraken.
Don

Aardig van ze, toch?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: Dieu43 op november 01, 2014, 20:14:34
Wat betreft de SW1500 van BLI heeft de fabrikant aangeboden het ding na te zien. Dat wordt dus opsturen. Ze mailen me eerst een formulier om zonder kosten door de douane te geraken.
Don

Mooi aanbod, over service doen zij niet moeilijk maar wat kost heen en weer sturen? En wat kost een decoder?

JohnT

Maar goed Don, je hebt nog steeds niet verteld waarmee je de loc programmeert..... dat zou ik wel eens willen weten.

Ronald,

Ik zou zeggen laat maar, want hij heeft toch al de keus gemaakt het ding op te sturen in plaats van hier te luisteren naar de vragen en adviezen... ;)

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Zeker jammer, want ik denk namelijk dat opsturen helemaal niet nodig is. Maar dan moet je wel weten welke apparatuur er gebruikt is.