Jordan Hot Rod pick up

Gestart door DJdutch, augustus 23, 2013, 21:32:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

en hier is dan mijn pronkstuk het koste me 3 weken om deze rod te bouwen het motorblok is inclusief v snaren bougie kabels benzineleiding van etc zelfs een uitwendige stuurarm

kijk zelf maar eens
DJ

Misschien leuk om te weten ik heb voor deze wagen 2 kitjes gebruikt een A ford pick up van Jordan en een Hot rod coupe roadster.
ik heb de wielen de cabine en de bak van de pick up gebruikt en heb het chassis achter de cabine zelf van styreen gemaakt het voorste deel van het chassis is van de roadster net als de radiator.
Het dak is van hout en patroon papier geverfd met revell mat zwart, al het leiding werk is van fijn draad.
De van en de poellies op het motorblok zijn van vectorcut en de V snaar is gemaakt van inpak lint met een merkstift zwart gemaakt, de tank in de bak is van een stuk styreen dat ik toevallig had liggen en de banden zijn van koper meubel beslag.
Het poppetje is van een setje bestuurders van wiking (deze zijn van rubber) en dus ook nog een beetje flexibel.

Ik ben vast nog iets vergeten, wil je iets weten dan staat vragen natuurlijk geheel vrij
DJ

Thanks DJ, volgens een ander forum zijn die Jordans een hels karwei maar wel de moeite waard, ik ben blij dat ze er niet in N-schaal zijn, anders moest ik ze nog gaan bouwen ook  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja wat is hels, een beetje geduld en de rust nemen en goed passen voordat je gaat lijmen.
Ik heb een tijdje terug ook nog wat ge?tste onderdelen om Hot rod's op te leuken besteld zijn van dun metaal en zitten ook stabilisator armen bij.
Deze zitten bij de voorwielen tot aan de cabine en zijn van dun plastic erg breekbaar, ze zijn bij deze Rod al een keer kapot gegaan door de warmte.

te bestellen bij www.pitstop87.com 
DJ