scratch build sierra west work train

Gestart door DJdutch, augustus 23, 2013, 19:08:34

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ik ben inmiddels 3 jaar actief en zoals ik eerder al vermeld heb ben ik van plan ter zijner tijd een logging layout te maken.
Ik ben helemaal ingepakt door de modellen van sierra west en heb diverse kits liggen maar de werktrein vond ik vrij prijzig dus heb ik zelf maar een begin gemaakt.

Hieronder een aantal foto's

Om te beginnen moest er een frame gebouwd worden waar kadee koppelingen in paste dit geheel van hout.
De maten heb ik opgevraagd op het railroadline forum, en aangepast aan de frames van rusty stumps omdat deze ook deel gaan uitmaken van de werktrein.
Werkbank en andere onderdelen heb ik van realiteit en foto's overgenomen.

Als er vragen zijn hoor ik het graag


DJ

Dat heeft wel wat mooi
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat ziet er mooi uit. Goed gedaan met al die details.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Mooi met al die details! Ik neem aan dat dit net als je hot-rod ook in H0 is?
Jeroen

Hey Jeroen,

Jazeker ik bouw eigenlijk nooit in een andere schaal dat zou dan voor iemand moeten zijn of een uitzonderlijke uitschieter maar zolang mijn ogen nog goed zijn (en ik ben 26 dus hoop nog lang) zal ik ook in H0 blijven bouwen
DJ

Nice car.
Altijd leuk om van niets is te maken.
Ook fijn om altijd een vakman bij de hand te hebben en die ook nog goed is voorzien van gereedschap!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Die bankschroef en zo , zelf gemaakt of ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hallo Jan de gereedschapskist is zelf gemaakt maar de bankschroef is uit een preiser setje net als het gereedschap de ringen die op de werkbank liggen zijn van vectorcut.
DJ